Gå til innhold
Hundesonen.no

Doggie do

Hundeelskeren

Recommended Posts

Hadde vært morsomt å hatt med nuffen min i og med at han er flink å ha på seg klær! Han ser sååå søt ut i blomsterantrekket han hadde på en dag med STORE "flue"-briller:P Han sier ikke mye siden han er så lat da, bare ser dumt på meg. Men dette er ikke noe for oss nei, han hadde kjedet seg ihjel, får gi jobben til de mindre karene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det blir gjentatt og gjentatt at brukernes hunder ikke passer inn fordi de ikke passer til å bruke klær. Og det har blitt gjentatt og gjentatt av andre igjen at det er ikke klesmodeller de er ute etter... Det er i de fleste (alle?) tilfeller snakk om reklameoppdrag som omhandler forbruksprodukter slik som Farris, Libresse osv, eller hundemat osv. Hundeklærreklamene står stort sett klesprodusentene for selv.

Når det gjelder farging av pels så er jeg delvis enig.

Jeg er enig at det ikke hører hjemme noe sted å farge pels med hårfarge beregnet på mennesker. Om det er snakk om utvaskbar sprayfarge (teaterfarge) ved en spesiell anledning kan det være ok, situasjonen tatt i betraktning.

Kan love deg at det ikke er spray farge, hun har selv fortalt hva hun bruker på hunden... (skal ikke nevnes)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig du har rett i det, og det får så være. Denne hundens eier er ikke bruker her på forumet, og jeg blir ikke med på noen diskusjon eller uthenging av en hund/eier som ikke har anledning til å forsvare seg engang. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig du har rett i det, og det får så være. Denne hundens eier er ikke bruker her på forumet, og jeg blir ikke med på noen diskusjon eller uthenging av en hund/eier som ikke har anledning til å forsvare seg engang. :)

har ingen planer om å uthenge noen, derfor jeg ikke sier mer en jeg har sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...