Gå til innhold
Hundesonen.no

Lydighetsringen.com

Guest Vicky

Recommended Posts

Guest Vicky

Da er siden "ferdig". Har hvertfall lastet opp det jeg syns var sånn nogenlunde akseptabelt... Håper dere tar en tur å kikker :o Blir veldig glad for tips og råd. Si ifra hvis jeg burde ha med noe mer!

Hvis noen har lyst til å linke til oss er det bare å bruke disse bannerene om dere vil :o

bannervicky.gif

bannervicky2.gif

Håper dere liker siden vår litt :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte siden din kjempegodt. Veldig enkelt og rent design. Det var lett å finne fram og det er positivt. Så en skrivefeil på første side som du muligens burde rette opp(du har sikkert bare kommet bortig "å" tasetn når du skulle trykke på p?) *prike,pirke* . Kunne også godt tenkt meg flere bilder, men det kommer vel kanskje etterhvert?

Men iallefall, kjempefin side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig :o

Synes siden din var veldig fin jeg!

Enkel og grei, det var lett å finne frem, med stor skrift :icon_redface:

Nydelig forsidebilde av Vicky jenta! :o

Du så liksom "personligheten" hennes i det bildet!

Om jeg skulle pirke på noe så var kanskje siden din litt "lang" nedover (slik at man må bruke to scroller for å se alt) men det går jo forsovidt greit da :P

I teksten på forsiden hadde du skrevet "påersonlighetspreg" :o

Denne siden kommer jeg til å følge :P

Takk for at du linket! Skal linke tilbake :P

Gjesteboken er signert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Vicky

Jeg likte siden din kjempegodt. Veldig enkelt og rent design. Det var lett å finne fram og det er positivt. Så en skrivefeil på første side som du muligens burde rette opp(du har sikkert bare kommet bortig "å" tasetn når du skulle trykke på p?) *prike,pirke* . Kunne også godt tenkt meg flere bilder, men det kommer vel kanskje etterhvert?

Men iallefall, kjempefin side.

Bare å pirke på meg, Bare sånn jeg kan lære litt. Har rettet opp nå. Takk for at du sa ifra.

Kommer til å bombadere siden med bilder, tro meg :P hihi

Endelig

Synes siden din var veldig fin jeg!

Enkel og grei, det var lett å finne frem, med stor skrift :icon_redface:

Nydelig forsidebilde av Vicky jenta! :o

Du så liksom "personligheten" hennes i det bildet!

Om jeg skulle pirke på noe så var kanskje siden din litt "lang" nedover (slik at man må bruke to scroller for å se alt) men det går jo forsovidt greit da

I teksten på forsiden hadde du skrevet "påersonlighetspreg" :P

Denne siden kommer jeg til å følge :o

Takk for at du linket! Skal linke tilbake :P

Gjesteboken er signert!

Takk for "ris" og ros katarina! Kjempebra med kommentarer så jeg kan lære litt.

Syns den var fin jeg.. Gleder meg virkelig til å se fler bilder av Vicky :P

Gjestebok er signert.

Greit om jeg linker ?

Bare å linke i vei, Linker tilbake :o

Endret av Mod: slått sammen trippelpost. Vennligst bruk Sitér når du skal svare på flere innlegg etter hverandre så unngår man dobbel og trippelpostinger. Lurer du på hvordan, spør en Mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Vicky

Kjempe fin side da, å knall forside bilde :o Du har vært flink syntest jeg, etter mye arbeid osv... Så kom du jo i mål da :P gjestebok signert.

hihi... den er nok enkel for mange, men jeg må innrømme jeg klødde meg i huet en del ganger... :icon_redface: Men til slutt og sist gikk det. Har lært MASSE mens jeg laget den da. Så det er litt morsomt :o

Fin og oversiktelig side, GB er signert. :o

Tusen takk for korslige ord og gjestebokhilsen!

Endret av Mod: slått sammen dobbelpost, vennligst bruk Sitérfunksjonen når du skal svare på flere innlegg så unngår man dobbelposter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for "ris" og ros katarina! Kjempebra med kommentarer så jeg kan lære litt.

Hihih, bare hyggelig (holdt jeg på å si)!

Andre ser gjerne ting en ikke ser selv og kommer med forslag på ting en ikke har tenkt på, selv om de og' kan si ting du har tenkt på men ikke rukket å gjøre ennda...

Det synes i alle fall jeg er en viktig del, og noe man lærer mye av :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Vicky

Flott side! Endelig på nett jo :o Signert gjesteboken..

hehe, ja jeg er jammen treig! men web er jammen ikke lett heller :icon_redface: hehe. Men bedre sent enn aldri? :o Takk for hilsen i gjesteboka :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
Guest Vicky

Prøver å oppdatere når jeg kan, men skal oppdatere mer senere når eksamenspeset er over. Blir veldig glad for hilsen i gb, eller tips om ting jeg kan gjøre bedre.(er sikkert en haug av ting, men pytt pytt) :P Kom gjerne med kommentar i dagboken hvis dere føler for det. . Det siste som er oppdatert er dagboken .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Vicky

Kjempe herlig side da, var inne å leste på siden din i dag :lol:

Tusen takk! :lol: skikkelig hyggelig å høre! Den er litt dum siden den er lang, men skal få endret på layouten så snart siste eksamensgreiene er over etter fredag :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...