Gå til innhold
Hundesonen.no

Ja dette er underholdning dere!

henrikke

Recommended Posts

Du verden som vi fryder oss på tribunen!

Ja jeg skjønner dem virkelig. Det må være en utrolig opplevelse å sitte å se på en okse som blir mishandlet på det groveste :rolleyes: . Jeg skjønner ikke at de får holde på med slikt enda. Enda en (av mange) grunner til å stemme mot eu, de sier litt om dem når de tillater denne type "sport". a050.gif

Edit: sitter nå å leser vitenskapsteori (ja for så morsom er min lørdagskveld) å har nå kommet til kapitlet om begreper. Jeg siterer: menneske = dyr + egenskapen fornuftig = det fornuftige dyr. Ja riktig tenkte jeg da :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: Det er triste greier dette... Det verste synes jeg er den langdryge piningen av det stakkars dyret. Alle sverdene oksen får i seg for å svekke den av blodtap, ikke for mye, men akkurat passe skal det være :D

kappe nakkemuskler osv før den omsider får slippe, helt forferdelig, og enda verre at det faktisk tjener turismen og økonomien.

Ja dette er virkelig flott underholdning :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Huff..jeg hater tyrefekting :icon_redface:

Tyrefekting går hver Søndag klokken 17.00.

Finnes også Kvinnelige dyrefektere.

osv osv...

*Står det i spansk boka*

Om jeg stryker på prøven om tyrefekting så sier jeg det er fordi jeg ikke vill lese om spnnt tøys altså...

Tenk på de stakkars oksene da :o

Og de gateløpene er en slags hevn for oksene til å ta igjen på matadorene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda, finalen er oksens avgang for å si det sånn, men i selve kunsten ligger seigpiningen.hadde oksen død med en gang, haddedet ikke blitt underholdning.

og sånn underholdning liker jeg ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fatter ikke at folk i det heletatt vil SE på noe sånnt. Grusomt, blir kvalm. usj :)

Og de gateløpene er en slags hevn for oksene til å ta igjen på matadorene.

da håper jeg de får tatt igjen!

Endret av Mod: slått sammen dobbelpost. Les Retningslinjene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...