_aussie_ Skrevet 28. April 2006 Rapporter Skrevet 28. April 2006 Noen av Luna og Jenna: http://i36.photobucket.com/albums/e41/aussiel/litebilde.jpg http://i10.photobucket.com/albums/a123/_je...agjetetella.jpg
Kefir Skrevet 28. April 2006 Rapporter Skrevet 28. April 2006 Jeg har en del uflatterende bilder av Hera, ja (Legg merke til insektet hun har ipannen) Og her er et blinkskudd av Fenris:
Benedicte Skrevet 29. April 2006 Rapporter Skrevet 29. April 2006 smågal hund galere Legg merke til at de "flyr" på hver sin fot
PsychoLynx Skrevet 29. April 2006 Rapporter Skrevet 29. April 2006 En liten serie på bilder av Buffy da hun spiser popcorn. "Jeg tar'n!" "glefs!" "filler'n, bomma!" Dumme dumme dyret mitt...
Caroline Skrevet 29. April 2006 Rapporter Skrevet 29. April 2006 Hvor skal jeg begynne? Bare en avrøyta hund... Lite pent... Vel, det er jo ikke vakkert... Dopa flaggermus? Et sjarmerende tiggefjes Et lite utvalg...
_aussie_ Skrevet 30. April 2006 Rapporter Skrevet 30. April 2006 Måtte bare legge inn dette bilde som jeg tok av Luna i dag: Sjekk det utrykket da
Marianne Skrevet 1. Mai 2006 Rapporter Skrevet 1. Mai 2006 Mongobilder ja!! Har nok av dem! Sjekk øyet hennes, det ser ut som det er en pusekatt inni der....! Løvhauger + borrelåspels = 1 mai lek: Hvor er Tequila og hvor er saueskinnet... Lita ER gal! Og her går det utover stakkars Junior Kong fu hundene, Lita og Loke JAA, det går fort i svingene! Ballfreak sa du....? Og Annette, her er bevisene på at Loke ikke bare bestandig er høy, mørk og kjekk! (Selvom han stort sett er det da...! ) Og som vanlig så tok jeg litt av på bildespamen....
Mud Skrevet 1. Mai 2006 Rapporter Skrevet 1. Mai 2006 Uffda...nå synes jeg det er litt vel mange rare bilder av Loke her...folk kan jo tro han ser sånn ut <_< Ballgale Tequilajenta!
Kefir Skrevet 1. Mai 2006 Rapporter Skrevet 1. Mai 2006 Hahaha, jeg lo godt av bildene dine, PsychoLynx! Særlig det første og nest siste var herlige!! Skikkelig flapp flapp-lepper
Hilde Skrevet 1. Mai 2006 Rapporter Skrevet 1. Mai 2006 Hahahahaha Mange gale hunder her!! Her kommer en til:
Kefir Skrevet 1. Mai 2006 Rapporter Skrevet 1. Mai 2006 ...og førsteprisen for det teiteste ansiktsuttryket går til Hildes Fant!! *ler* Han ser skikkelig sjokkert ut
Basse Skrevet 1. Mai 2006 Rapporter Skrevet 1. Mai 2006 Hihihi Morsomme bilder Det skumleste må gå til Tuppetrolls Mia. Her er mange morsomme bilder, denne tråden skal jeg følge ja *ler så jeg rister*
9na Skrevet 2. Mai 2006 Rapporter Skrevet 2. Mai 2006 Her er noen av mine,jeg syns er ganske morsomme..
Marianne Skrevet 2. Mai 2006 Rapporter Skrevet 2. Mai 2006 Han lurer på hvor snøballen er, må vite Phø, han ser stort sett ikke så lur ut da, så ikke skryt på deg noe nå vennen! Hihihi
Hilde Skrevet 2. Mai 2006 Rapporter Skrevet 2. Mai 2006 Har ikke hunden min like merksnodige ører som hunden din kanskje??
Line&Eddie Skrevet 2. Mai 2006 Rapporter Skrevet 2. Mai 2006 Morsom tråd med mange morsomme bilder Dette er det morsomste/kuleste bilde jeg har tatt av Eddie. (Bilde er snudd på hodet ).Han pleier å ligge slik på ryggen når han slapper av.Ser helt psyko ut Har forøvrig brukt dette bilde til "VOKT DEM FOR HUNDEN,SELGERE UØNSKET"-skilt.Det fungerer
Kjerstii Skrevet 2. Mai 2006 Rapporter Skrevet 2. Mai 2006 Taika litt gal?? Dykke etter godbiter er morsomt, men hvordan er det man ser ut etter på?! COOL! B)
Marianne Skrevet 2. Mai 2006 Rapporter Skrevet 2. Mai 2006 Har ikke hunden min like merksnodige ører som hunden din kanskje?? Hihihihi jo hun har det!! Må bare legge til at jeg fniser godt av mange av bildene her! Line: Lita gjør også sånn som Eddie, men ikke så voldsomt da! Har det som skjermsparer på tlf'n min!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar