Gå til innhold
Hundesonen.no

Ulvehunden

Mirai

Recommended Posts

Nå skal jeg snart sende det inn til trykk igjen, men er litt i beita når det kommer til mengden av innhold. Så jeg må finne stoff eller skrive litt selv. Virker som om folk vil ha mer variert stoff, så jeg prøver å ikke stappe hele bladet med utstillingsrelaterte saker.

Tenkte jeg skulle prøve å skrive litt om lydighet og trening med irsk ulvehund. Også kanskje skrive om et par øvelser i hvert blad, enkle øvelser? Gjerne låne ferdigskrevne tips fra andres hjemmesider også.

Noen som har noen tips til ting jeg kan ta med i bladet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har tatt bronsjemerket med Mona kan du jo fortelle litt om hvordan dere klarte det, og om hvordan din erfaring med treningen før det var :) Kan sikkert være morsomt for andre ulvehundeiere å se en ulvehund gå lydighet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tok ikke bronsemerket :)

Også må jeg passe meg for å fylle bladet med bare mitt eget stoff, sukk. Men jeg blir jo tvunget til å skrive alt selv når ingen sender inn. Holder på med en artikkel nå, om raseavhengig lydighetstrening :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tok ikke bronsemerket :)

Også må jeg passe meg for å fylle bladet med bare mitt eget stoff, sukk. Men jeg blir jo tvunget til å skrive alt selv når ingen sender inn. Holder på med en artikkel nå, om raseavhengig lydighetstrening :)

ok! det blir helt sikkert bra vettu :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...