Gå til innhold
Hundesonen.no

Ulvehunden

Mirai

Recommended Posts

Skrevet

Nå skal jeg snart sende det inn til trykk igjen, men er litt i beita når det kommer til mengden av innhold. Så jeg må finne stoff eller skrive litt selv. Virker som om folk vil ha mer variert stoff, så jeg prøver å ikke stappe hele bladet med utstillingsrelaterte saker.

Tenkte jeg skulle prøve å skrive litt om lydighet og trening med irsk ulvehund. Også kanskje skrive om et par øvelser i hvert blad, enkle øvelser? Gjerne låne ferdigskrevne tips fra andres hjemmesider også.

Noen som har noen tips til ting jeg kan ta med i bladet?

Skrevet

Hvis du har tatt bronsjemerket med Mona kan du jo fortelle litt om hvordan dere klarte det, og om hvordan din erfaring med treningen før det var :) Kan sikkert være morsomt for andre ulvehundeiere å se en ulvehund gå lydighet :)

Skrevet

Vi tok ikke bronsemerket :)

Også må jeg passe meg for å fylle bladet med bare mitt eget stoff, sukk. Men jeg blir jo tvunget til å skrive alt selv når ingen sender inn. Holder på med en artikkel nå, om raseavhengig lydighetstrening :)

Skrevet

Vi tok ikke bronsemerket :)

Også må jeg passe meg for å fylle bladet med bare mitt eget stoff, sukk. Men jeg blir jo tvunget til å skrive alt selv når ingen sender inn. Holder på med en artikkel nå, om raseavhengig lydighetstrening :)

ok! det blir helt sikkert bra vettu :)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...