Gå til innhold
Hundesonen.no

Er det flere en meg som har fåt en slik mail en gang i blandt?


Lazita

Recommended Posts

Det er 2 gangen i hvertfall at jeg får en slik mail og jeg kan helt garantert si at jeg ikke har vært med i noen trekning av lodd som jeg vet om.

EMAIL AWARD WINNING NOTIFICATION

LA PRIMITIVA ESPAÑOL

INTERNATIONAL DEPARTMENT,

Guzman El Bueno137, 28003

Madrid, España.

REF Nº: ES-0415-2006/MAD.

BATCH Nº: ES-0006997-EU.

INTERNATIONAL WINNING NOTIFICATION/EASTER RESULT.

The Spanish Lottery board wishes to inform the beneficiary to this email address

the results of the email address ballot lottery international program held on

15th of April. 2006. Your email account have been picked as a winner of a lump

sum pay out of EURO € 502,185 (FIVE HUNDRED AND TWO THOUSAND, ONE HUNDRED AND

EIGHTY FIVE EUROS) in cash credited to file REF Nº: ES-0415-2006/MAD.

All participants for the online version were selected randomly from World Wide

Web through computer balloting system drawn from over 100,000 names database,

union

associations and corporate bodies that are listed online. This promotion is this

year Spanish Easter Bonanza International Lottery Program of LA PRIMITIVA

ESPAÑOL INTERNATIONAL LOTTERY.

Note that in order to avoid unnecessary delays and complications, always

remember to quote your reference numbers in all correspondence with your claim

agent. Be advice to keep your winning information confidential until your claims

has been processed and your money remitted to you. This is part of our security

protocol to avoid double claiming and unwarranted abuse of this program by

people you might disclose your winning information to, any breach of

confidentiality on the part of the

Winners will result to disqualification, so be warn !!!.

Regner no med at dette bare er noe stort tull ;)

Måtte bare høre om flere får slike mailer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er et bedrageriforsøk, og havner innefor kategorien "Nigeria-brev".

Les mer her: http://www.okokrim.no/aktuelt_arkiv/bedrag...terisvindel.htm

Jeg har også mottatt endel slike på de forskjellige e-postkontoene mine de siste åra. Første e-posten jeg fikk handlet om en britisk forretningsmann som hadde dødd i japan, og siden han ikke hadde noen arvinger så var jeg den utvalgte til å arve hele hans formue osv... Mot det måtte jeg gi ifra meg div sensitive opplysninger, og jeg måtte ikke fortelle det til noen.... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Dette er et bedrageriforsøk, og havner innefor kategorien "Nigeria-brev".

Les mer her: http://www.okokrim.no/aktuelt_arkiv/bedrag...terisvindel.htm

Jeg har også mottatt endel slike på de forskjellige e-postkontoene mine de siste åra. Første e-posten jeg fikk handlet om en britisk forretningsmann som hadde dødd i japan, og siden han ikke hadde noen arvinger så var jeg den utvalgte til å arve hele hans formue osv... Mot det måtte jeg gi ifra meg div sensitive opplysninger, og jeg måtte ikke fortelle det til noen.... :rolleyes:

HaHaHa.......Ikke utspekulert da... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HaHaHa.......Ikke utspekulert da... ;)

Jeg har fått en om en kreftsyk guttunge - som kom til å dø. Han hadde et siste ønske, og det var at hans samling av kredittkortnummer (visa/mastercard) skulle komme i guinness rekordbok. Derfor oppfordret foreldrene hans oss til å sende vårt visanummer til hans email, for å gi ham en "siste glede" i livet...

Helt utrolig nok går person etter person på sånne saker.

mvh

HeliX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått en om en kreftsyk guttunge - som kom til å dø. Han hadde et siste ønske, og det var at hans samling av kredittkortnummer (visa/mastercard) skulle komme i guinness rekordbok. Derfor oppfordret foreldrene hans oss til å sende vårt visanummer til hans email, for å gi ham en "siste glede" i livet...

Helt utrolig nok går person etter person på sånne saker.

mvh

HeliX

Den var original da.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri *bank i bodet* fått noe slik mail, å hadde jeg fått det hadde det gått rett i BlueFrog som spamraport...

Ganske utrolig at folk går på slike ting ja, kommer ikke mailen fra en kjent adresse eller omhandler noe jeg har bedt om å få på noen måte så er det spam... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er et bedrageriforsøk, og havner innefor kategorien "Nigeria-brev".

Les mer her: http://www.okokrim.no/aktuelt_arkiv/bedrag...terisvindel.htm

Jeg har også mottatt endel slike på de forskjellige e-postkontoene mine de siste åra. Første e-posten jeg fikk handlet om en britisk forretningsmann som hadde dødd i japan, og siden han ikke hadde noen arvinger så var jeg den utvalgte til å arve hele hans formue osv... Mot det måtte jeg gi ifra meg div sensitive opplysninger, og jeg måtte ikke fortelle det til noen.... :rolleyes:

Ja slike har vi også fått(burde jo vært rik jeg no da ;) Løpe å kjøpe hus med en gang ;) )

Jostein sitter å lurer hver gang vi får slike mailer for han kan jo ikke noe særlig engelsk da, men jeg har gjort det sånn at når vi får slikt så går det rett i useriøs e-post. og jeg pleier bare å se litt på dem også slette dem, men det er jo litt morsomt å lese tiggerbrevene da.

Vi har fått en del av den typen hvor de ber om at vi skal opprette en konto som dem kan sette penger inn på.

*Moderert på grunn av dobbelposting* Silje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri *bank i bodet* fått noe slik mail, å hadde jeg fått det hadde det gått rett i BlueFrog som spamraport...

Ganske utrolig at folk går på slike ting ja, kommer ikke mailen fra en kjent adresse eller omhandler noe jeg har bedt om å få på noen måte så er det spam... :barfy:

Til det som er uthevet: Da får jeg sinnsykt mye spam hver eneste dag fra noe som heter www.hundesonen.no <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Bruk kode "alrute15" for å få 15% rabatt på ruta, rutebånd, blindspots og targets hos Drammen Hundepark. Gyldig til 15. oktober 2024 https://www.nettbutikk.drammenhundepark.no/categories/rute
    • Hei, er det noen som vet hva reglene er for å stille kirurgisk kastrert hannhund i utlandet er, eller hvor man kan finne slik informasjon? Jeg vet at NKK tillater å stille kastrert hannhund dersom det er gjort av medisinske årsaker og hvis man kan fremvise attest for at hunden hadde to normale testikler før kastrering. Men gjelder dette også hvis man ønsker å stille hunden for eksempel i Sverige, Finland, Frankrike etc? Eller har alle land ulike regler? Noen som eventuelt vet hvilke land som godkjenner det eller land som ikke tillater å stille kastrert hund (uansett om det er gjort av medisinske årsaker?😊
    • Hvis hun fortsatt bruker samme metodene er det jo "bare" å anmelde igjen. Ellers ville jeg sendt formelle henvendelser til klubben og NKK.
    • Jeg klagde på dette hos NKK inne på FB da det kom opp at de lot henne holde på. Det ble slettet og jeg fikk "mute" for en tid. Skremmende holdning. jeg kjenner personen fra hestemiljøet helt tilbake til 1988  da jeg kommer fra og har bodd 3 il fra hennes hjemsted. Kjenner og tilk henne fra hund selv om jeg har hatt nada med henne å gjøre.. jeg anbefaler at dere går inn og leser de grusomme sms som ble sendt mellom henne som eier og driver av kennelen - og de to ansatte..saken er mye verre enn det virker i media. Mangelen på respekt og empati er hårreisende.  Hun skal og ha blitt dømt for vold mot menneske og er kjent i området for å være "feisty". hvis man kan si det sånn.. sier ikke mer om  saken.. men rapporter og boikott.. Den som blir direkte berørt må være flink å si i fra.. Kanskje det er på tide at NOAH kommer på banen??
    • Skriv litt fort her men veit at mensen er noe kvinner har å ikke hunder. Men trudde du klarte å slå 2 fluer sammen ✨️ Vi har fikset alt å funnet ut av alt så går det ikke Ann å slette innholde heller  Så andre som sere dette så all good ok8 vi fant ut av problemet 😄
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...