Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen emner jeg ikke får svare på


Marthe

Recommended Posts

Siden i går har det vært noen tråder jeg ikke får svare på. Jeg har prøvd mange ganger å svare på denne. Men det går ikke. Jeg kan svare på andre tråder.

Tine sendte PM til PIP om dette i går mener jeg (trodde ikke jeg kunne gjøre det, så jeg spurte henne ;) ), men det er enda ikke fikset. Noen som kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Beklager sent svar.

Har sett på det nå og alt ser veldig riktig ut, Noen andre brukere som har lyst til og prøve og skrive i tråden. Skriv bare test eller noe ;)

Forresten hva slags feilmelding får du?

Får ingen feilmelding. Det stopper liksom bare opp. Kommer ikke videre ;) Stopper kanskje når det er kommet 4-5 "prikker" nede på linjen (vet ikke hva det heter :rolleyes: ) ;)

Olav: Jeg bruker Internet Explorer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ingen feilmelding. Det stopper liksom bare opp. Kommer ikke videre ;) Stopper kanskje når det er kommet 4-5 "prikker" nede på linjen (vet ikke hva det heter :rolleyes: ) ;)

Olav: Jeg bruker Internet Explorer ;)

har du lyst å prøve med Mozilla Firefox?

www.mozilla.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå prøvde jeg å skrive i den tråden "test". Det gikk kjempe fint. Men så skulle jeg skrive inn adressene til bannerene mine. Da vil den ikke poste det :barfy:

Prøvde også å kopiere det jeg hadde prøvd å skrive i tråden, til denne tråden. Men denne tråden ville heller ikke godta det ;)

Edit: Nå skulle jeg prøve å endre signaturen min. Det gikk heller ikke :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, nå har jeg lagt inn en link. (håper det var sånn du mente)

Kan du bare prøve å sette %7Boption%7D [/ img]? For det var det jeg prøvde når jeg ikke fikk det til ;) Ser at det er andre så får det til, så det er jo ikke sikkert at det har noe med det å gjøre. Kanskje det bare er brukeren min :barfy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du prøver ikke sette inn for stort bilde da Crizpo?

Tror ikke det. Jeg prøver å sette inn de bannerene som jeg har på denne siden: http://www.brukshunden.net/linke_oss.html

:barfy:

Lagt inn, men er usikker på om det var dette du mente..?

Fikk ikke sett det, for de er slettet nå. Takk for du prøvde ;) Men det er sikkert bare min bruker det er noe gale med :rolleyes:

*moderert på grunn av dobbelposting* Silje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Sjekker om det lukter tiss hvor? Nei. Får det veldig godt med meg om han tisser inne, så trenger ikke å leite eller lukte. Det er en stor dam der hvis han har tisset 😂 Har gått over til å gi han tørt for til siste måltid, også har jeg faktisk vært litt "streng" og ikke luftet han på natten med mindre han virkelig gir tegn på at han må. Han har våknet 2 ganger denne uken, og ikke gitt tegn på at han virkelig må ut, bare sånn "kan vi stå opp nå, jeg er ferdig uthvilt" aktig greie. I dag virket det som han ville sove videre når klokken ringte 7, selv om han forsøkte å vekke meg i 4-tiden, så jeg tror absolutt han klarer å holde seg. 
    • PS: er det andre enn meg som går rundt å sjekker om det lukter tiss hele tiden???
    • Min har holdt seg stabil frem til nå.  Jeg har begynt å sove oppe, den sover nede i bingen. Tydligvis så sover jeg tungt, for idag etter 7 timer var hele buret og valpen fullt av tiss. Dette har ikke skjedd før... så hektisk morgen..  Lurer litt på hva jeg skal gjøre nå. Prøve igjen og se om det var et uhell, eller bare sove 6 timer så ut...
    • Ikke lett å få til disse oppstillingsbildene av valp 😂 Men tenker jeg skal forsøke å få til 1 bilde i måneden.    Tempo 4 måneder gammel.  12 kg og 42 cm høy. 
    • Jeg ønsker at prisene på valpene sank betraktelig. Både på blandinger og rasehunder. Grunnen til det er at når man nå tjener så utrolig godt på hvert valpekull, så er jeg redd det bli mer rovdrift på tispene. Og mer useriøs oppdrett. Jeg vet om flere som sper på pensjonen ved å avle kull etter kull, år etter år (på flere tisper, men likevel). Han ene får opp til ca 50 valper pr. år, og sånn har han holdt på i mange mange år. Blir penger av det gitt... 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...