Gå til innhold
Hundesonen.no

Milo


Guest Christine

Recommended Posts

  • Svar 58
  • Created
  • Siste svar
Guest Christine

Blanding av Setter og Labrador er faktisk fint :icon_redface:

Ser ut som en svart Engelsk Setter :P

Om du vil ha blanding av Setter og Labbis med overbitt og få valper som rir på hunder av samme kjønn osv, så kan du godt kåne Milo :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Hmm...

Ellers kan jeg jo nevne at det var bilder av Milo e en ny utgave av *navn fjernet*" i dag..Meget skummelt syns eieren(Fordi hun var ikke med)

(Les: Jo, det var hun ;P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...

Ellers kan jeg jo nevne at det var bilder av Milo e en ny utgave av "fuglehunden" i dag..Meget skummelt syns eieren(Fordi hun var ikke med)

(Les: Jo, det var hun ;P)

Oooh! Er det mulig å kjøpe "Fuglehunden" noe sted kanskje? :(

Så morsomt da!

Er ikke glad i settere men Milo og Mrs.Powers sine er nydelige.

;) Takker! Tror nok det er en del som ser på settere som vimsete gale tullinger egentlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:( Takker! Tror nok det er en del som ser på settere som vimsete gale tullinger egentlig...

Noe jeg synes er svært merkelig ;) Har flere setter i klubben , go de virker mer daffe enn vimsete egentlig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært krisehjem for en irsk og en engelsk setter en gang :(

De var ganske "vimsete" i grunn, men ikke så ille som folk skal ha det til. Synes de var utrolig koselige, og jeg savner de mye ;)

Milo er utrolig nydelig! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

HiHi..Fuglehunden er KUN et blad for de som abbonerer..*blææ* Ingen her som får lest det :(

Ikke jeg engang..DET er trist det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

P1010101.jpg

P1010102.jpg

P1010105.jpg

Milo er han som ligger mest opå Byavisa =)

P1010104.jpg

Mor og noen av valpene

P1010107.jpg

Faren til venstre

Hundetrening2.jpg

Jakttrening

P1010132.jpg

P1010131.jpg

*

Syns det var på tide og legge inn valpebildene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

HeHe..OG jeg savner ikke valpetiden :)

Glemmer ALDRI den gangenj eg glapp han på tur, ikke fordi han var sterk, men fordi han hade silkebånd... :)

Som jeg gleder meg til neste år :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HiHi..Fuglehunden er KUN et blad for de som abbonerer..*blææ* Ingen her som får lest det :)

Ikke jeg engang..DET er trist det :)

Haha, fikk et brev fra irsk setter klubben i dag. "Ser du har kjøpt en irsk setter. Gratulerer med godt valg av rase!" :D Og så spurte de om jeg ville bli medlem og få "fuglehunden" i posten... Kanskje jeg gjør det jeg da? Men går jo glipp av bildet av deg uansett da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Bruk kode "alrute15" for å få 15% rabatt på ruta, rutebånd, blindspots og targets hos Drammen Hundepark. Gyldig til 15. oktober 2024 https://www.nettbutikk.drammenhundepark.no/categories/rute
    • Hei, er det noen som vet hva reglene er for å stille kirurgisk kastrert hannhund i utlandet er, eller hvor man kan finne slik informasjon? Jeg vet at NKK tillater å stille kastrert hannhund dersom det er gjort av medisinske årsaker og hvis man kan fremvise attest for at hunden hadde to normale testikler før kastrering. Men gjelder dette også hvis man ønsker å stille hunden for eksempel i Sverige, Finland, Frankrike etc? Eller har alle land ulike regler? Noen som eventuelt vet hvilke land som godkjenner det eller land som ikke tillater å stille kastrert hund (uansett om det er gjort av medisinske årsaker?😊
    • Hvis hun fortsatt bruker samme metodene er det jo "bare" å anmelde igjen. Ellers ville jeg sendt formelle henvendelser til klubben og NKK.
    • Jeg klagde på dette hos NKK inne på FB da det kom opp at de lot henne holde på. Det ble slettet og jeg fikk "mute" for en tid. Skremmende holdning. jeg kjenner personen fra hestemiljøet helt tilbake til 1988  da jeg kommer fra og har bodd 3 il fra hennes hjemsted. Kjenner og tilk henne fra hund selv om jeg har hatt nada med henne å gjøre.. jeg anbefaler at dere går inn og leser de grusomme sms som ble sendt mellom henne som eier og driver av kennelen - og de to ansatte..saken er mye verre enn det virker i media. Mangelen på respekt og empati er hårreisende.  Hun skal og ha blitt dømt for vold mot menneske og er kjent i området for å være "feisty". hvis man kan si det sånn.. sier ikke mer om  saken.. men rapporter og boikott.. Den som blir direkte berørt må være flink å si i fra.. Kanskje det er på tide at NOAH kommer på banen??
    • Skriv litt fort her men veit at mensen er noe kvinner har å ikke hunder. Men trudde du klarte å slå 2 fluer sammen ✨️ Vi har fikset alt å funnet ut av alt så går det ikke Ann å slette innholde heller  Så andre som sere dette så all good ok8 vi fant ut av problemet 😄
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...