LouDan Skrevet 20. April 2006 Rapporter Share Skrevet 20. April 2006 Er jeg den eneste som savner den knappen? "Marker alle forumer som lest" var en veldig brukt knapp her i gården. Da kunne jeg lese de diskusjonene jeg ville, og så trykke på den knappen etterpå. Det er spesielt etter at forumet ble så aktivt at savnet av den knappen har blitt sterkere. Hadde det vært mulig å fått tilbake knappen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monika! Skrevet 20. April 2006 Rapporter Share Skrevet 20. April 2006 Den finnes. under Alternativer knappen. i hvert forum Du kan og markere hele forumet som lest, helt nederst i forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LouDan Skrevet 21. April 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. April 2006 Den finnes. under Alternativer knappen. i hvert forum Du kan og markere hele forumet som lest, helt nederst i forumet Ja jeg vet det, men synes det er litt tungvint å måtte gå inn på hver eneste del. Savner den knappen for alt. En knapp på framsida som du kan trykke på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 21. April 2006 Rapporter Share Skrevet 21. April 2006 Som Monika sa så finner du den knappen nederst på forumet. Eller ikke helt nederst da, men like under off topic delen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 21. April 2006 Rapporter Share Skrevet 21. April 2006 Nederst til høyre, eller under forumet (over den linja som viser hvem som er pålogga) så står det en link "Marker alle forumene som lest" eller noe slikt "Marker alle innlegg som lest" heter den visst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LouDan Skrevet 21. April 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. April 2006 Aha! Måkke gjømme den nesert der da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Skrevet 22. April 2006 Rapporter Share Skrevet 22. April 2006 Trådstarter har fått svar på sitt spørsmål og tråden stenges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar