Gå til innhold
Hundesonen.no

Unge Handlere søkes! (Mellom 13-25)

tm100021

Recommended Posts

Skrevet

Altså sånn at man blir satt opp på en liste hvor andre kan kontakte en hvis de vil ha handler på en eller annen utstilling?

Skrevet

Altså sånn at man blir satt opp på en liste hvor andre kan kontakte en hvis de vil ha handler på en eller annen utstilling?

Yes.

Kunne kanskje skrevet litt mer om hva det gjelder?

Det står forresten send meg PM for mer informasjon;)

Skrevet

Yes.

Det står forresten send meg PM for mer informasjon;)

Jo, så jo det :huh: Men synes nå det kunne vært praktisk med litt mer informasjon allikevel jeg da. Så slipper man å sende PM om det allikevel ikke er aktuelt. For jeg vet jo ikke hva du mener med handler :huh: Man trenger jo forsåvidt ikke å stille andres hunder for å være handler, eller?

Skrevet

Akuratt... For de som det er aktuelle for vet hva jeg mener med handling;) Nei det trengs vel ikke det? Men JEG mener at å handle sin egen hund og å være handler er to forskjellige ting;)

Skrevet

Jepp, skjønner, men det var nettopp derfor jeg mente om dere kunne utdype litt :huh: Jeg f.eks. handler min egen hund og andre i samme rase hvis jeg har tid, men det må avgjøres der og da, etter jeg har sett om min hund går videre eller ikke. Så derfor er jeg på en måte handler, men ikke på samme måte som dere, hehe..

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...