Gå til innhold
Hundesonen.no

Du driver med?

_aussie_

Recommended Posts

Skrevet

Hvorfor sitter dere oppe så sent da? Å hva skjer hos deg nå? :)

Jeg sitter på msn å prater med noen folk, hører på musikk og sitter på sonen da selfølgelig ;)

Skrevet

Sitter også å surfer på nettet. Har hatt huset fullt av folk til middag og til og med en liten brannutrykning :) , og nå har jeg slengt beina på bordet og skal slappe av og bare kooooose meg foran skjermen, hihi! Skal straks i køy - er drittrøtt.

Skrevet

Gidder ikke legge meg ;) . Nei jeg liker å sitte oppe om natta. Akkurat nå sitter jeg med Din hund fortsetter, en markeringspenn og "studerer" emnet stå under marsj. Klør meg litt i hodet å tenker på hvordan jeg skal gjøre dette i praksis. Prøvde litt istad, men gjorde det meste feil ;) . Fikk til et par ganger å da avsluttet jeg. Ellers har jeg notert ned øvelsene til bronsjemerket. Har ikke planer om å ta det, men er gøy å ha noe å trene på :) .

Skrevet

Jeg har studert stjernetegn en stund nå...

.. og drevet litt klikkertrening(i praksis)..hehe..

Er opptatt av stjernetegn da jeg mener at det er ganske likt som med hunderaser...forskjellige særtrekk og egenskaper...:)

Så var det klikkertreningen med pjokken som skal på Matchshow neste søndag og baaaare setter seg på ræva..Huff...

Gir snart opp,han er så lat han gidder ikke ståå!

Begynner å bli trøtt og skal i dobbelt bursdagselskap imorgen(idag da)

Så det kan bli spennende..

Så prøver jeg å laste ned noe musikk...men det bare bryter..

Tv`en med tragiske film " Fornuft og følelser "og annet pjatt fra steinalderen har svevet i timer føler jeg..Men selskap er det jo..

Godt at det er andre oppe på sonen,så fikk jeg fyllt opp tiden med et lite innlegg..hehe...

Skrevet

Sitter oppe og "girer" ned!

Har vært på påske middag hos oppdretteren min og spist Fårikål..eller Bob Marly som han het

...han var var et vedunderlig får!..både før og etter! ;)

..nå er jeg bare overtrøtt og skal "fordøye" dagen (spiste litt for mye) før jeg sier god natt :)

Skrevet

jeg sover om natta, og når jeg står tidlig opp er det ingen på nett. Fordi folk sitter oppe natta lang og sover utover dagen. :) Så jeg gjør ingenting akkurat nå. Har sett på film, spist og sittet på nett. Venter på at min kjære skal stå opp så han får ta masebikkja ut på tur. For jeg gidder ikke nå som det regner.(ja faktisk begynt å regne akkurat istad for første gang på lenge)

Jeg kjeder meg! hater søndager!

Skrevet

Faktisk så sov jeg i natt. Har ikke sovet så godt på leeenge av visse grunner...

akkurat nå prater jeg med folk på msn og spiser middag ;) noe sånn gryterett greier.

skal snart stikke ut tror jeg :)

Skrevet

Det regner her også.

Mamma gikk tur med bikkja i dag. Hihi.

Ellers liker jeg også å sitte oppe om natta, det er så stille og rolig. :)

Jeg trente med Lunah før jeg satte meg her, og hun er virkelig flink nå!

Og endelig funker pcen igjen, så nå skal jeg sitte litt her, før jeg skal lese litt i boka om Jokke og spille nintendo ;)

Skrevet

Har hatt besøk av Silje og Zira i hele dag, og gått tur og trent.. :)

Det er stort sett det jeg har gjort i dag..

Skrevet

hihi jeg sitter på sonen så holder jeg på meg hjemmeside laging så snakker jeg med folk på msn så ser jeg tv å hører musikk!! snakk om at jenter kan gjøre flere ting på en gang ;)

Skrevet

Sitter her å kjeder meg... gubben er ute å kjører på broren og noen folk som trengte sjåfør og er vell ikke tilbake før i 6-7 tiden i morgentidlig(som vanlig når han kjører for dem).

går sikker å legger meg snart for det var jo ikke no å se på tv heller så dette er jo kjempe gøy(not) og jeg begynner å bli en smule trøtt i trynet og halsen min vil ikke virke så jeg er kjempe hes no og jo trøttere jeg blir jo verre blir halsen(noen som har noe mirakelkurer mot slikt her eller?), jeg skulle vært en tur ute å prøvd å rope pusen inn men stemmen strekker ikke til annet enn pus pspspsps kom da host hark og ingen katt kommer.

Skrevet

Sitter oppe og "girer" ned!

Har vært på påske middag hos oppdretteren min og spist Fårikål..eller Bob Marly som han het

...han var var et vedunderlig får!..både før og etter! ;)

..nå er jeg bare overtrøtt og skal "fordøye" dagen (spiste litt for mye) før jeg sier god natt ;)

:o

Skrevet

Sitter her og slikker sår. :S Måtte bære ny vaskemaskin ned noen trapper helt freakings alene og har nå ødelagte armer og et lite kutt. :)

På tiden og begynne å pumpe igjen tror eg. :)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• @Carro92 kan kanskje tipse om noen? Jeg kommer ikke på noen akkurat nå, men har jo møtt noen i tiden jeg var aktiv i hundesport, så mulig det dukker opp noen navn etterhvert.
    • Hei!  Noen som har erfaring med oppdrettere av Whippet på Østlandet som avler robuste og stødige valper? Som har mye (eller mest) fokus på mentalitet, gemytt og personlighet? (Som kanskje ikke bare lar deg velge den valpen du selv vil, men som prøver å matche personligheter?) Eller er ikke dette vanlig blant whippet?   Spør fordi vi er et hjem med barn, og ikke planlegger utstilling.    På forhånd takk for svar😊 
    • Det er nok en helt normal valp dere har. Det er mye arbeid og tålmodighet, og faser man må gjennom, rett og slett.
    • Vi har møttes ute å gått sammen på litt avstand før de har fått lov til å være løse og leke sammen. Han er ikke spesielt interessert i andre hunder. kan legge til at han er en hun med litt lite tegn. Går fra null til hundre. Han kan ligge å sove og Bergan våkner er det første han gjør å bite, og da voldsomt og ikke kose biting. Vi har ofte skjønt at dette er et tegn på at han må på do og prøver å ta han ut før dette skjer. Vi prøver også å få lagt han, avledet han før han blir overtrøtt, med noe varierende hell. Som sagt går han fra 0-100 når det først starter. vi har vært hos dyrlege og utelukket at det er noe galt. 
    • Når dere er med andre valper, har dere gått litt tur sammen først uten å hilse, eller bare sluppet de sammen for lek? Det er ofte litt voldsomt for dem, og bedre om de får bli vant til hverandre på trygg avstand og tid til å lese hverandre først, før de leker.  Ellers er det nok bare å være konsekvent og holde ut, siden tannfellingen knapt har startet.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...