Gå til innhold
Hundesonen.no

Du driver med?


_aussie_

Recommended Posts

Sitter også å surfer på nettet. Har hatt huset fullt av folk til middag og til og med en liten brannutrykning :) , og nå har jeg slengt beina på bordet og skal slappe av og bare kooooose meg foran skjermen, hihi! Skal straks i køy - er drittrøtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gidder ikke legge meg ;) . Nei jeg liker å sitte oppe om natta. Akkurat nå sitter jeg med Din hund fortsetter, en markeringspenn og "studerer" emnet stå under marsj. Klør meg litt i hodet å tenker på hvordan jeg skal gjøre dette i praksis. Prøvde litt istad, men gjorde det meste feil ;) . Fikk til et par ganger å da avsluttet jeg. Ellers har jeg notert ned øvelsene til bronsjemerket. Har ikke planer om å ta det, men er gøy å ha noe å trene på :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har studert stjernetegn en stund nå...

.. og drevet litt klikkertrening(i praksis)..hehe..

Er opptatt av stjernetegn da jeg mener at det er ganske likt som med hunderaser...forskjellige særtrekk og egenskaper...:)

Så var det klikkertreningen med pjokken som skal på Matchshow neste søndag og baaaare setter seg på ræva..Huff...

Gir snart opp,han er så lat han gidder ikke ståå!

Begynner å bli trøtt og skal i dobbelt bursdagselskap imorgen(idag da)

Så det kan bli spennende..

Så prøver jeg å laste ned noe musikk...men det bare bryter..

Tv`en med tragiske film " Fornuft og følelser "og annet pjatt fra steinalderen har svevet i timer føler jeg..Men selskap er det jo..

Godt at det er andre oppe på sonen,så fikk jeg fyllt opp tiden med et lite innlegg..hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter oppe og "girer" ned!

Har vært på påske middag hos oppdretteren min og spist Fårikål..eller Bob Marly som han het

...han var var et vedunderlig får!..både før og etter! ;)

..nå er jeg bare overtrøtt og skal "fordøye" dagen (spiste litt for mye) før jeg sier god natt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg sover om natta, og når jeg står tidlig opp er det ingen på nett. Fordi folk sitter oppe natta lang og sover utover dagen. :) Så jeg gjør ingenting akkurat nå. Har sett på film, spist og sittet på nett. Venter på at min kjære skal stå opp så han får ta masebikkja ut på tur. For jeg gidder ikke nå som det regner.(ja faktisk begynt å regne akkurat istad for første gang på lenge)

Jeg kjeder meg! hater søndager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det regner her også.

Mamma gikk tur med bikkja i dag. Hihi.

Ellers liker jeg også å sitte oppe om natta, det er så stille og rolig. :)

Jeg trente med Lunah før jeg satte meg her, og hun er virkelig flink nå!

Og endelig funker pcen igjen, så nå skal jeg sitte litt her, før jeg skal lese litt i boka om Jokke og spille nintendo ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter her å kjeder meg... gubben er ute å kjører på broren og noen folk som trengte sjåfør og er vell ikke tilbake før i 6-7 tiden i morgentidlig(som vanlig når han kjører for dem).

går sikker å legger meg snart for det var jo ikke no å se på tv heller så dette er jo kjempe gøy(not) og jeg begynner å bli en smule trøtt i trynet og halsen min vil ikke virke så jeg er kjempe hes no og jo trøttere jeg blir jo verre blir halsen(noen som har noe mirakelkurer mot slikt her eller?), jeg skulle vært en tur ute å prøvd å rope pusen inn men stemmen strekker ikke til annet enn pus pspspsps kom da host hark og ingen katt kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter oppe og "girer" ned!

Har vært på påske middag hos oppdretteren min og spist Fårikål..eller Bob Marly som han het

...han var var et vedunderlig får!..både før og etter! ;)

..nå er jeg bare overtrøtt og skal "fordøye" dagen (spiste litt for mye) før jeg sier god natt ;)

:o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Bruk kode "alrute15" for å få 15% rabatt på ruta, rutebånd, blindspots og targets hos Drammen Hundepark. Gyldig til 15. oktober 2024 https://www.nettbutikk.drammenhundepark.no/categories/rute
    • Hei, er det noen som vet hva reglene er for å stille kirurgisk kastrert hannhund i utlandet er, eller hvor man kan finne slik informasjon? Jeg vet at NKK tillater å stille kastrert hannhund dersom det er gjort av medisinske årsaker og hvis man kan fremvise attest for at hunden hadde to normale testikler før kastrering. Men gjelder dette også hvis man ønsker å stille hunden for eksempel i Sverige, Finland, Frankrike etc? Eller har alle land ulike regler? Noen som eventuelt vet hvilke land som godkjenner det eller land som ikke tillater å stille kastrert hund (uansett om det er gjort av medisinske årsaker?😊
    • Hvis hun fortsatt bruker samme metodene er det jo "bare" å anmelde igjen. Ellers ville jeg sendt formelle henvendelser til klubben og NKK.
    • Jeg klagde på dette hos NKK inne på FB da det kom opp at de lot henne holde på. Det ble slettet og jeg fikk "mute" for en tid. Skremmende holdning. jeg kjenner personen fra hestemiljøet helt tilbake til 1988  da jeg kommer fra og har bodd 3 il fra hennes hjemsted. Kjenner og tilk henne fra hund selv om jeg har hatt nada med henne å gjøre.. jeg anbefaler at dere går inn og leser de grusomme sms som ble sendt mellom henne som eier og driver av kennelen - og de to ansatte..saken er mye verre enn det virker i media. Mangelen på respekt og empati er hårreisende.  Hun skal og ha blitt dømt for vold mot menneske og er kjent i området for å være "feisty". hvis man kan si det sånn.. sier ikke mer om  saken.. men rapporter og boikott.. Den som blir direkte berørt må være flink å si i fra.. Kanskje det er på tide at NOAH kommer på banen??
    • Skriv litt fort her men veit at mensen er noe kvinner har å ikke hunder. Men trudde du klarte å slå 2 fluer sammen ✨️ Vi har fikset alt å funnet ut av alt så går det ikke Ann å slette innholde heller  Så andre som sere dette så all good ok8 vi fant ut av problemet 😄
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...