Gå til innhold
Hundesonen.no

Nettleser


Gjest

Recommended Posts

FireFox på begge pcene.! (med adblock å div addons)

ALDRI røre explorer igjen, ikke med en 10meter lang pinne en gang.!

Samme her. Jeg testet forresten Firefox mot IE for ett par uker siden.

Brukte IE i en hel uke før jeg kjørte både Spybot og Ad-aware, også gjorde jeg det samme med Firefox.

Etter det kommer jeg aldri til å bruke IE igjen. Mengden spyware var bare helt utrolig enorm etter å ha kjørt IE, mens med Firefox så var den minimal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt enkelte har hatt problemer med at tekst ligger oppå bilder og sånt på hjemmesiden min også. Jeg bruker IE når jeg redigerer der inne, men hadde noen gidda å sjekka siden min og si om dere finner noe sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde noen gidda å sjekka siden min og si om dere finner noe sånt?

Enest på " Fakta om rasen " så er topp bildet litt for mye topp, ser bare labbene på hundene, resten går på merkunderlig vis over der siden starter... ;)

Elles så det greit ut. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her. Jeg testet forresten Firefox mot IE for ett par uker siden.

Brukte IE i en hel uke før jeg kjørte både Spybot og Ad-aware, også gjorde jeg det samme med Firefox.

Etter det kommer jeg aldri til å bruke IE igjen. Mengden spyware var bare helt utrolig enorm etter å ha kjørt IE, mens med Firefox så var den minimal.

Ja det er også en god grund, Explorer er som en spyware magnet....... :unsure:

Og FireFox har haugevis med extensions så man får den nettleseren man vil ha...

AD-block & FLACH-block er et must, ingen blinkende forstyrrelser på reklamesider... :P

Med det samme kan jeg tipse om Blue Frog, et anti spam opplegg som er genialt.. Man anmelder spam mail til Blue Frog, å de sender videre klager å krav til firmaene som spammer folk, å det ser ut til å fungere kjempebra...

Kan være tilfeldig, men jeg har ikke fått noe spam enda siden jeg ble medlem å raporterte den spammen jeg hadde...

:P Kjekt tips... ;) ( er litt innviklet system, å melde seg på osv, men når man er igang så fungerer det utmerket... (gratis) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du se på siden min også :wub:

sorry å måtte si det, men linkene på din side har aldri fungert i FF...

Fremsiden å en haug med reklame er det jeg får... :D Ingen linker eller noe...

Koden som den generatoren du bruker har er jo max rotete... :D:unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til dere andre med hjemmesider... hva har dere tilpasset hjemmesiden til?

Man må jo tilpasse hjemmesiden til alt å alle, det er en del av cluet...

Derfor må man ha FF, Opera & Explorer installert, å endre sin egen skjermstørrelse for å se om den vises bra i alle oppløsninger i alle skjermstørrelser...

(er jo ikke noe MUST, men for å være 100% sikker...)

Vises den ikke rett så er heller ikke csskoden riktig... da må man kode om å prøve på nytt...

Noen kompromiss blir det garantert, som at man driter i folk med 800x600 foreksempel... Å kanskje folk med opera også, som jeg gjør... :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sorry å måtte si det, men linkene på din side har aldri fungert i FF...

Fremsiden å en haug med reklame er det jeg får... :D Ingen linker eller noe...

Koden som den generatoren du bruker har er jo max rotete... :D:unsure:

Ja stemmer det, var jo noen som sjekka det for meg før :D

Ja ja, da er bare de som bruker IE heldige :wub: hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja var ikke det en enkel løsning... slette mitt innlegg å redigere ditt eget...?

:wub:

§1.4

Forumets skriftspråk er norsk bokmål og nynorsk, svensk og dansk. Bruk av dialekt fører til advarsel og sletting av post.

Alle kan gjøre feil midt på natten, det er jo ryddet opp i nå. Søte drømmer folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...