millemonk Skrevet 1. April 2006 Rapporter Skrevet 1. April 2006 Hvorfor har man to øvelser som dette - burde det ikke holde med å vise 'fri ved fot'?
MarieR Skrevet 1. April 2006 Rapporter Skrevet 1. April 2006 Det synes jeg og, men de skal vel absolutt se at vi har kontroll på hunden i slakt bånd også
Benedicte Skrevet 1. April 2006 Rapporter Skrevet 1. April 2006 Mye av grunnen er vel for at hunden skal kunne holde ut lenge. Resten av øvelsene i klasse 1 er i grunn ganske "raskt unnagjort".
Beyond Skrevet 1. April 2006 Rapporter Skrevet 1. April 2006 Enig <_< Hadde holdt med fri ved fot Og MÅ man absolutt ha båndet i venstre hånd forresten? Akkurat begynt å prøve på det (etter jeg leste reglene først nå..) og det er jo helt håpløst Ender alltid med å slå båndet i ansiktet på hunden eller spenne bein på hunden eller meg selv Det blir jo bare i veien. Har alltid brukt å båndet i høyre hånd jeg når hundene går fot v venstre side jeg. Teite øvelsen B)
vipsen Skrevet 1. April 2006 Rapporter Skrevet 1. April 2006 Man må ha båndet slakt i venstrehånd ja. Trener alltid med kobbelet i høyre, er ikke noe problem å konkurrere med det i venstre, bare å ha på en kort, lett line.
Beyond Skrevet 1. April 2006 Rapporter Skrevet 1. April 2006 Man må ha båndet slakt i venstrehånd ja. Trener alltid med kobbelet i høyre, er ikke noe problem å konkurrere med det i venstre, bare å ha på en kort, lett line. Ok.. Er det noe regler for hvor kort/ langt båndet skal/ bør være også? Mulig jeg har det for langt
millemonk Skrevet 1. April 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 1. April 2006 Det synes jeg og, men de skal vel absolutt se at vi har kontroll på hunden i slakt bånd også Men hvis man har kontroll på en løs hund, har man vel ihvertfall kontroll i slakt bånd? Mye av grunnen er vel for at hunden skal kunne holde ut lenge. Resten av øvelsene i klasse 1 er i grunn ganske "raskt unnagjort". Okay, det er jo en begrunnelse - om enn litt rar.
Fanny Skrevet 1. April 2006 Rapporter Skrevet 1. April 2006 I Sverige kommer man ta bort fria följet i klass I nästa år och bara ha linförighet.
millemonk Skrevet 1. April 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 1. April 2006 I Sverige kommer man ta bort fria följet i klass I nästa år och bara ha linförighet. Hm, vet du hvorfor? Hvorfor ikke omvendt?
Fanny Skrevet 1. April 2006 Rapporter Skrevet 1. April 2006 Hm, vet du hvorfor? Hvorfor ikke omvendt? Tja, enligt ryktet är det för att en del av de som skriver reglerna är lite gammalmodiga...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar