Gå til innhold
Hundesonen.no

Norwegian polar verses Vom&hundemat

tm100021

Recommended Posts

Siden ingen har svart så svarer eg selvom eg ikke har erfaring med NP. Etter det eg har fått med meg så blir NP småkokt og da mindre "dårlig lukt" som v&m vist skal ha. Isåfall vil eg tro at den har da en smule mindre næring enn v&m pga kokingen. V&m skal etter det flere eg har snakket med "stinke" men dette har altså eg ikke lagt merke siden eg syns det lukter som alt annet kjøtt og det samme gjelder nr25 som inneholder fisk. Syns som sagt at det ikke stinker som folk skal ha det til.

Alt i alt tror ikke eg det er den store forskjellen på disse 2 variantene men det får noen andre som har erfaring med BEGGE for typene svare på. :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fòret på begge deler og jeg har ikke merket noe forskjell på bikkja..

Forskjellen for min del er at NP er langt mer delikat enn V&H som er litt gørpat og at NP desverre ikke kommer i små nette forpakninger slik som V&H. Men jeg får kjøpt det i fire kg blokker der jeg kjøper. Og så bor V&H forhandleren lenger unna så nå fòrer jeg på NP :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også prøvd begge deler, og ser ingen forskjell på hunden!

Men likevel er det jo noen forskjeller. Jeg syns faktisk NP luktet verre enn Vom og hundemat! Og dessuten koster NP nesten det dobbelte!!! :D

Jeg ser ingen grunn til å benytte NP lenger, hvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også at NP luktet verre enn V&H! Så da er vi to :D

Selv om jeg bruker V&H med fisk, så ble det ...snålere lukt enn da vi brukte NP.

Men bevares, jeg tror uansett at dette er litt hipp som happ - var strålende fornøyd med NP i sin tid også (og hundene ser like bra ut), så her handler det like mye om det praktiske; at jeg får kjøpt det et sted rett ved der jeg har bilen, kan kjøpe det når det passer siden jeg ikke handler inn større kvanta enn frysedelen rommer, og synes det blir masete å kjøpe det av noen private forhandlere og være avhengig av å booke inn bestilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Ja, hvorfor ikke? Bare å møte rasen og se om du liker egenskapene deres ☺️ Det ble plutselig ikke like moro å ta oppstillingsbilde hver måned når han ikke gikk igjennom slike store forandringer 😂 Så det falt litt fra.    Vi har fullført agilitykurset og Tempo var så flink ☺️ Vi gleder oss til å fortsette treningen på nyåret da vi skal på agility handling kurs. Ellers trener vi litt rally lydighet, og der har han også vært flink, gått baner hvor jeg har hatt han løs også med andre hunder på banen. Så flink ☺️  Nå har vi tatt juleferie og ønsker alle en god jul 🎅🎄  
    • Koselig oppdatering og så mange fine bilder 😍
    • Vår er vant til å være alene. I år er vi hjemme.  Blir nok noe med oss, og noe i buret sitt i underetasjen.
    • Noen som har tips til hundefører jakker med lomme bak til barn/junior, eventuelt noen som selger i mindre størrelser enn xs, eller har en kort modell, eller kan skreddersys? Vet Canelana sine jakker kan bestilles på mål, men noen andre? Pinewood sine er fine, men de har selger ingen hundeførerjakker til barn, og deres xs er veldig stor/lang. Trenger ikke være butikker i Norge, hvis noen vet om noen utenlands å, gjerne kommenter lenke😊    
    • Ja, hvis han aldri har lært å være alene på andre tider av døgnet så er det faktisk en ting. En "fordel" med å være ufør og ikke ha med hundene overalt er at de lærer å være alene på helt random tidspunkter.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...