Gå til innhold
Hundesonen.no

En mann la an på min kjære...

fidelio

Recommended Posts

Min elskede mann kom hjem fra butikken nå, superstressa og ville ha meg med tilbake for å sjekke en ting.. Jeg er lat i dag, og nektet, men tøffingen påstår hardnakket at mannen bak kassa la an på han. Og at det ikke er første gang! Heljar prøver å virke verdensvant og tolerant, men feiler totalt nå som han løper rundt i huset og spør hvorfor "alle" homofile blir tiltrukket av han..

Det verste er at når vi er ute så stemmer det faktisk ganske ofte, og da flørter han bare litt med og ler det vekk. Men grensen gikk visst når ekspeditøren begynte å vise det gode øye.. Og når han ga en gratis pose og blunket lurt var det bare å løpe hjem for at jeg skulle bli med ned og diskret kline ved avisene.

:D jeg holder på å le meg i hjel her, det ansiktsuttrykket er noe av det morsomste i historien...

Måtte bare dele det med noen.. dette er hysterisk :D;);)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha rare mennene!

Trond har en merkelig evne til å ikke forstå når folk flørter med han, og det gjelder begge kjønn.

Han satt en fest å snakket med en mann som var så hyggelig og hadde så mange like interesser med han. Da festen begynte å ebbe ut, spurte mannen om han ville være med hjem på litt nattmat. Trond roper da på meg og sier at han skal bli med denne mannen hjem å spise litt.

Jeg roper "jada Trond, men gidder du å komme ut litt her til meg først?" og da forteller jeg ham hva sannsynligvis denne mannen mener med "nattmat". Og da så jeg angsten i Trond sine øyne! :D

det skal legges til historien at Trond spiste nattmat hjemme den kvelden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha rare mennene!

Trond har en merkelig evne til å ikke forstå når folk flørter med han, og det gjelder begge kjønn.

Han satt en fest å snakket med en mann som var så hyggelig og hadde så mange like interesser med han. Da festen begynte å ebbe ut, spurte mannen om han ville være med hjem på litt nattmat. Trond roper da på meg og sier at han skal bli med denne mannen hjem å spise litt.

Jeg roper "jada Trond, men gidder du å komme ut litt her til meg først?" og da forteller jeg ham hva sannsynligvis denne mannen mener med "nattmat". Og da så jeg angsten i Trond sine øyne! :P

det skal legges til historien at Trond spiste nattmat hjemme den kvelden!

HAHA!! *uler av latter* Så bra! Hæhæ.. Bra gjort! Skulle likt å sett trynet hans om han hadde blitt med mannen hjem :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig morsomt...

"Jeg skal bare bli med han og spise litt" :P

Heljar har bodd på internat med en til tider overfeminin gutt, og tror han har plukket opp litt kroppsspråk der. Det kan ihvertfall forkare hvorfor han til tider nesten får mer oppmerksomhet fra menn enn meg.. Den andre forklaringen som kan tenkes er helt feil :rolleyes:

Jeg håper du mobber grundig for denne historien innimellom. Jeg skal inn på soverommet med en gratis pose og blinkende øyne, så får vi se hva som skjer... :P Oddsen for at han legger seg på gjesterommet er der, men jeg klarer ikke å motstå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal inn på soverommet med en gratis pose og blinkende øyne, så får vi se hva som skjer... :P Oddsen for at han legger seg på gjesterommet er der, men jeg klarer ikke å motstå..

:P:P:P Ditt onde kvinnemenneske!! :P

You go girl!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he. Kjempemoro. :P

Må bare fortelle om en kamerat av meg. Han er homo, og av den veldig feminie typen med alle fakter mer eller mindre. Han drar damer på byen så det suser. Og skuffer de like mye når kvelden er over og de skal hjem (og hu håper på å være med). "Sorry. Men jeg er homo...".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yup. Homser og metro folk drar damer som bare det. <_<

Morsome greier da. Fikk høre engang at eg var DØDSFLINk til å danse av en fyr engang. Bare takket og skjønte ingenting før eg var hjemme og edru og gikk gjennom det som hadde skjedd natten før. :P Ikke sikkert han var homo men eg har aldri hørt noen gutter/menn si noe slikt før. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yup. Homser og metro folk drar damer som bare det. <_<

Morsome greier da. Fikk høre engang at eg var DØDSFLINk til å danse av en fyr engang. Bare takket og skjønte ingenting før eg var hjemme og edru og gikk gjennom det som hadde skjedd natten før. :P Ikke sikkert han var homo men eg har aldri hørt noen gutter/menn si noe slikt før. :rolleyes:

Det kan jo være du bare var dødsflink å danse da.

Jeg har fått høre det flere ganger selv, men.. man skal jo være kildekritisk: de som sa det til meg, var rimelig fulle.

forøvrig, husker jeg en gang når en homo la ann på meg.

Det var i mine yngre dager, når jeg var 18 og hang på exodus.

En kis dro meg mot seg og gjorde ekle tungebevegelser.

Jeg bare WTF?? skubbet han hardt inn i veggen, løpte ut, ringte exen min (som var damen min p åden tiden, da), løpte til taxikøen, men køen var for lang, så jeg løp videre til bystasjonen og tok taxi til eksen min derfra..

*grøsse*..

jeg ble helt dårlig av episoden, tror det tok 5-6 timer før jeg kom meg.

eneste jeg så når han dro mot meg, var den ekle tungen med piercing, som hadde ekle bevegelser.. *grøss*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si at dere mannfolk er pyser assa! :P Det er jo bare å ta det som et kompliment, takke pent og si at du ikke kjører den stilen! :P Det har ihvertfall jeg gjort de gangene jeg har blitt sjekket opp av jenter..!

Utenom engang da jeg måtte bli reddet, da hun dama virkelig ikke tok hintet, eller direkte tale for den sakens skyld...! :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si at dere mannfolk er pyser assa! :) Det er jo bare å ta det som et kompliment, takke pent og si at du ikke kjører den stilen! :P Det har ihvertfall jeg gjort de gangene jeg har blitt sjekket opp av jenter..!

Utenom engang da jeg måtte bli reddet, da hun dama virkelig ikke tok hintet, eller direkte tale for den sakens skyld...! :rolleyes:

det er litt forskjell..

jenter kan leie hender

jenter kan rote

jenter kan kose

uten at det "er noe der".

for all del, jeg vil ikke ha likestilling på dette området!

ps. jeg har ikke noe imot homoseksuelle altså, men.. ja.. :P jeg føler meg uvel om de legger ann på meg.. slik er det nå bare og det er vel min fulle rett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er litt forskjell..

jenter kan leie hender

jenter kan rote

jenter kan kose

uten at det "er noe der".

for all del, jeg vil ikke ha likestilling på dette området!

ps. jeg har ikke noe imot homoseksuelle altså, men.. ja.. :P jeg føler meg uvel om de legger ann på meg.. slik er det nå bare og det er vel min fulle rett?

Jada jeg vet alt det der, men jeg skjønner det bare ikke! Det er jo ikke noe å få hattifnatter av, det er jo bare å si nei takk! :)

Eller evt ja takk :P Hihihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fun fact.. Visste dere at fnatt betyr rykninger i underlivet? Leste det i avisen i dag, ganske ot, men er ikke akkurat ett annet sted jeg kan fortelle det videre...

Mye morsomt kan komme av menns fobier. Tror grunnen til at det ikke virker andre veien er at menn liker å tro de har en god sjanse til å få være med, mens damer ofte ikke har sterke behov for å lære opp to på en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fun fact.. Visste dere at fnatt betyr rykninger i underlivet? Leste det i avisen i dag, ganske ot, men er ikke akkurat ett annet sted jeg kan fortelle det videre...

Og hattifnattene fikk plutselig en ny betydning!

Takk Fidelio, liker sånne "nyttige" opplysninger i hverdagen, så kan du andre slike ting, så er dette det riktige forumet å poste det i! :)

Edit:

Tenkt seg litt om her nå...

Så når man bruker utrykket "åå, jeg får helt fnatt!" Så sier man egentlig "ååå, jeg får helt rykninger i underlivet!"

Ja der fikk jammen det utrykket en ny betydning også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha! xen min blei også tatt på av ein homo! vi hadde vert på fest og skulle sove over hos en kamerat av han. kameraten tok plutselig med seg en annen fyr fra gata inn... han skulle bare spise eller noe..

meg og typen min(nåværende x) gikk inn på et rom å la oss på to madrasser som lå litt fra hverandre. vi sovna begge to.

plutselig våkna jeg av typen min som var så drit forbanna! jeg sier jo- ka feile deg! jeg har ikke gjort noe!!

HAN KLADDA MEG PÅ RÆVA MENS JEG SOV!!!

så hadde han andre mannen lakt seg mellom oss og begynt å kose med typen min! han trudde d va meg først, men så kjente kan skjegget og da klikka han!!! lol!!!

han ble raskt kasta ut!!! vi fikk høre at rett før han gikk inn til oss hadde han dratt ned glidelåsen på buksa! (sykt)

det er hvis noe som ligger i slekta der! HEHE. far hans har også opplevd det samme!

har ingenting i mot homoer, men de må da ha grenser selv om de er sterkt berusa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha morsom tråd :P

Og det fikk meg til å tenke på en episode som skjedde når jeg og kjæresten var i Thailand for noen år siden. Vi var på en bar, hvor det selvfølgelig sto damer (?) og danset på bardisken. Etter en stund la jeg merke til at den ene av de, drev og gjorde seg til for min type.

Vanligvis er jo disse damene (?) ganske fine å se på, men denne var ikke det. Hun var den eldste, og ikke noe særlig til syn, tannløs og sliten. Jeg holdt på å le meg ihjel, og mobbet typen min masse, om at "gamle" hadde lyst på han osv..

Etter en stund skulle de stakkars jentene ha en pause, og selvfølgelig kom denne dama bort til oss. Men da viste det seg at det var MEG hun hadde flørtet med, og ikke typen min. Hun var ikke mottakelig for avslag, og skulle massere tinningene mine og det var ikke måte på. Det endte med at vi måtte betale en av de som jobbet der, for å bli kvitt dama.

Har fått høre det noen ganger ja, og jeg fikk igjen mobbingen til gangs... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Kanskje på tiden med en oppdatering her også. Shero: Shero er nå 11 år og pensjonist. Han har vært pensjonert fra agility konkurranse siden 2022, men har fått gå blåbær med mamma, men etter at han begynte å halte i ett løp i sommer er han heltidspensjonist. Før han ble pensjonert rakk han å delta på ett NM, hvor vi kom igjennom 1. løp. Han har fått prøvd seg på nose work, men vi sliten med at han skal appotere luktboksne så det er lagt litt på hyllen til jeg finner en løsning. Eskene skal uansett enten stås på eller etes opp så... Han har også fått prøvd seg på svømming, han vet ikke om han er helt fan av å svømme hvor han ikke kan stå.M Mamma og Shero. Shero & Max er slitene etter NM  Max: Max er nå 6 1/2 år gammel (hvor tiden flyr). Han bommet på stigefelt i sommer og traff, så nå er vi klasse 3 på heltid. Stigefelt brenner vist, hilsen Max. Max er en fin storebror til Yoshi og er glad han endelig har fått noen å leke med. Jeg har vært instruktør i agility i høst, og Max stilte opp som lånehund siste gangen. Veldig moro at han er trygg nok til å gå, siden sist jeg prøve å få han til å gå med noen utenom familen løp han rett til meg. Vi har også vært innom Sheltie-VM i Kongsvinger hvor vi hadde mye fint, men ikke full klaff.  Max på Sheltie-VM Max og Yoshi
    • Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...