Gå til innhold
Hundesonen.no

Bakgrunnsfargen blir borte i Opera!


Inu

Recommended Posts

Etter litt testing har vi funnet ut at bakgrunnsfargen på deler av siden vår blir borte i nettleseren Opera.

Jeg kan veldig lite om det tekniske med hjemmesider, men det er altså i rammen der tekst åpnes at bakgrunnsfargen mangler.

Er det noen som vet hvordan jeg kan få bakgrunnsfargen til å "vise" seg også i denne rammen? Sidene/teksten er gjennomsiktig og vises derfor nå med hvit bakgrunn, noe som ikke er så veldig pent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøv å endre dette:

<body style="background-color:transparent" vLink=#000000 aLink=#000000 link=#000000>

jeg ser du kjører CSS også,ialelfall linket..

har ikke sjekket innholdet av den, men du kan definere body tag'et i css'en.. så kan du definere background-color: ......

jeg har ikke opera her, elelr firefox, bare IE.. så jeg kan ikke sjekke mer nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg som har laget siden, og grunnen til at det blir kluss er at bakgrunnen er satt til gjennomsiktig. Det må den være for at hundehodene på sidene ikke skal bli dekket av iframen, eller iframen bli for smal... Møkkaopera... <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg som har laget siden, og grunnen til at det blir kluss er at bakgrunnen er satt til gjennomsiktig. Det må den være for at hundehodene på sidene ikke skal bli dekket av iframen, eller iframen bli for smal... Møkkaopera... <_<

men.. hundehodene går jo ikke bak teksten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...