Caroline Skrevet 14. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2006 Har det skjedd noe nytt med innleggstelleren, sånn at den bare teller så og så lange innlegg, eller har den bare hengt seg opp? Har ikke fått registrert nye innlegg i det siste ihvertfall... Bare lurer Edit: Hmm, dette telte visst... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 14. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2006 Har det skjedd noe nytt med innleggstelleren, sånn at den bare teller så og så lange innlegg, eller har den bare hengt seg opp? Har ikke fått registrert nye innlegg i det siste ihvertfall... Bare lurer Edit: Hmm, dette telte visst... Om du skriver i "Alt mulig" så telles det ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 14. Mars 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2006 Om du skriver i "Alt mulig" så telles det ikke. Okei, takk, da vet jeg det Noe som har sklidd forbi eller ut av mine små grå det tydeligvis (les. enten ikke fått det med meg eller glemt det) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar