Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvordan liker du det motsatte kjønn?(eller det samme)


Wanderlust

Recommended Posts

Føler at de utsagnene der er litt motstridende? Høy og velbygget er ikke akkurat de ordene som først faller meg inn når jeg tenker på gjennomsnittsmannen fra Kina..

Ikke jeg heller, men tenker likevel at det kan være lettere å finne noen på steder med høy folketetthet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm.. Vansklig spørsmål.

Han må være høyere enn meg.

Ikke klengete, men ikke helt fraværende heller.

Han må like dyr, altså ikke være allergisk mot dyr og sånt.

Ha humor.

Gi meg fritid til det jeg har lyst til, jeg gir også fritid til han. Ikke sjalu på mine andre venner.

Jeg tiltrekkes mest av gutter med dreads, piercinger og tatoveringer. Jeg syns det er råfint!

Festing er greit, men ikke hver eneste helg med rølping.

Jeg orker ikke klaging, sutring eller masing (litt går greit da). Selvom jeg kan være litt sånn selv noen ganger, jeg prøver å ikke være det, siden jeg ikke liker det selv. Orker heller ikke sånne som er for opptatt av å oppføre seg hele tiden, pynte seg, spise pizza med kniv og gaffel osv. Han må være avslappa og hverdagslig.

Respektere meg, snill, ikke utro osv osv som de fleste har som krav.

Røyking, drikking, raping, snusing bryr jeg meg ikke mye om.

Ble vist endel detta. Hehehe.

Akkurat som om jeg kunne skrevet dette selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm..

men jeg.. jeg liker unger... :)

*gjemme seg* :D:P:P

ps. jeg hadde flere rødmefjes :P

Du overså jo alle hintene jeg hadde til deg i min kontaktannonse, din tullegås :P Liker du unger og hunder på et forum som dette er du nok ikke singel lenge :P Skjønt jeg begynner å lure på om dette er en ussel taktikk for å slippe å kjøpe seg hund selv.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. Har ikke noe a4 svar på kordan drømmekvinnen min siden eg mener kvinner kan være utrolig vakre på hver sin måte. Men men hun måtte være kjærlig og kosete (nesten klengete), måtte være lavere enn det eg er (176). En jente som liker hunder, som liker å finne på ting ute (fiske, kjøre rundt, gå turer med vofsen og venner) men som også liker å daffe inne med film og generelt nerdeting med pc osv. Om hun røyker gjør det egentlig ikke noe siden eg selv røyker litt men holder på å slutte (klarer det om eg vil men har ikke hatt behov for å slutte) Hun må like meg slik som eg er men også være med på å vise meg mine negative sider som eg kan jobbe med. Må tåle litt humor for eg liker å tulle mye og være romantisk. Liker å høre på musikk høyt som bare det innimellom. :P En lett sjalu kvinne er faktisk ikke en bad ting. Må også like barn og vurdere å ha barn en gang i framtiden. Eg er som en sten som trenger en kvinne som kan fjerne det stygge for å få fram den diamanten eg egentlig er. :)

Kommer egentlig ikke på mer.

Og går og gjemmer meg. :D

Ikke gjem deg da :P

Hvorfor finnes det bare sånne gutter hvor jeg ikke få dem :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du overså jo alle hintene jeg hadde til deg i min kontaktannonse, din tullegås :D Liker du unger og hunder på et forum som dette er du nok ikke singel lenge :P Skjønt jeg begynner å lure på om dette er en ussel taktikk for å slippe å kjøpe seg hund selv.. :P

hehe..

tiden vil vise når jeg får meg dame.. har ikke noe hastverk, så jeg tar det litt "som det kommer" :P

Ikke gjem deg da :P

Hvorfor finnes det bare sånne gutter hvor jeg ikke få dem :)

trodde du sa du skulle ta toget til meg? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har funnet drømmetypen min jeg da :) Kan like godt beskrive han.

Han må være høyere enn meg.

Helst noen år eldre enn meg.

Jeg bryr meg om utseende, vil ikke være sammen med en gutt jeg ikke tørr å vise meg sammen med.

Han må være snill og sjarmerende.

Festing er greit, bare det ikke blir for ofte. Røyking og snusing er også greit.

Han må ha humor.

Han bør ikke ha noe i mot hunder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har rom nok, problemet er å fylle dem :)

samme her..

men strengt tatt, det er værre å ha en på rommet som du ikke vil ha der, enn å ikke ha en på rommet, som du vil ha der..

tror jeg?

har egentlig ikke opplevd den første.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samme her..

men strengt tatt, det er værre å ha en på rommet som du ikke vil ha der, enn å ikke ha en på rommet, som du vil ha der..

tror jeg?

har egentlig ikke opplevd den første.

Enig... Har vært der jeg da - one night stand.no :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan liker du det motsatte kjønn?

Min første tanke var: ENORMT!!!

Hehe, men fysj, du ville jo ha en hel oppramsing av hva spesifikt vi ser etter. Og den er verre gitt! :) Altså, man har jo så klart ønsker og håp. Som at typen er den adonisen, fantastisk morsom og romantisk. Herunder er det jo et must at han må sjarmere datteren min og fikse dyr (hos meg så betyr det hund, katter, fisk og fugl). Høy, mørk/lys, god til å danse, kan synge en sang uten at ørene må beskyttes, spille instrument osv. osv. Men når alt kommer til alt, så er det jo rett og slett lite man har styring over når det faktisk kommer en enormt fascinerende, sexy og spennende person inn i livet ditt. Jeg for min del håper virkelig at noe skal skje denne våren! Nå er det fa... meg på tide!

Det eneste jeg vet at jeg ikke vil ha, er den samme typen som ex'en min er!

Så nå må sneen smelte vekk i Bergen og varmen komme sigende, for jeg er virkelig klar for sene kvelder inn i de lyse morgentimene..eh, må bare få tid til det mellom datteren min, hundekurs, studiet og jobben dah... Men vil man, så vil man ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min første tanke var: ENORMT!!!

Hehe, men fysj, du ville jo ha en hel oppramsing av hva spesifikt vi ser etter. Og den er verre gitt! :) Altså, man har jo så klart ønsker og håp. Som at typen er den adonisen, fantastisk morsom og romantisk. Herunder er det jo et must at han må sjarmere datteren min og fikse dyr (hos meg så betyr det hund, katter, fisk og fugl). Høy, mørk/lys, god til å danse, kan synge en sang uten at ørene må beskyttes, spille instrument osv. osv. Men når alt kommer til alt, så er det jo rett og slett lite man har styring over når det faktisk kommer en enormt fascinerende, sexy og spennende person inn i livet ditt. Jeg for min del håper virkelig at noe skal skje denne våren! Nå er det fa... meg på tide!

Det eneste jeg vet at jeg ikke vil ha, er den samme typen som ex'en min er!

Så nå må sneen smelte vekk i Bergen og varmen komme sigende, for jeg er virkelig klar for sene kvelder inn i de lyse morgentimene..eh, må bare få tid til det mellom datteren min, hundekurs, studiet og jobben dah... Men vil man, så vil man ;-)

dakar liten..

*trøsteklem*

jeg skal ikke spørre hvordan eksen din er :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dakar liten..

*trøsteklem*

jeg skal ikke spørre hvordan eksen din er :D

Hehe, takk for klemmen-elsker klemmer!!!

Hm, eksen ja-vel, for å si det slik er noen av hans mindre sjarmerende sider allerede blitt under andres spesifisering av "ikke ønskelige kvalifikasjoner" :P

Men vi er de beste venner altså, men den veien der velger jeg IKKE igjen hehe... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, takk for klemmen-elsker klemmer!!!

Hm, eksen ja-vel, for å si det slik er noen av hans mindre sjarmerende sider allerede blitt under andres spesifisering av "ikke ønskelige kvalifikasjoner" :D

Men vi er de beste venner altså, men den veien der velger jeg IKKE igjen hehe... :)

ja, men det er jo bra du lærer :P

det er desverre mange jenter som aldri lærer.. de tror det er de det er noe gale med :P

da spesiellt folk som er sammen med voldelige menn, etc..

det er noe psykiskt som skjer i hodet på dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, men det er jo bra du lærer :huh:

det er desverre mange jenter som aldri lærer.. de tror det er de det er noe gale med :P

da spesiellt folk som er sammen med voldelige menn, etc..

det er noe psykiskt som skjer i hodet på dem.

Hehe, ja-jeg håper jo at jeg har lært da-og at jeg ikke legger "skylden" på meg selv. Men jeg kan godt innrømme at man ser litt nærmere på seg selv når et forhold ryker etter lang tid. Dumt, men sant.

Og når det gjelder voldelige menn, så vil jeg bare presisere at det var ikke tilfelle i mitt forhold. Men at jenter (og gutter for den saks skyld) sliter veldig med å komme seg ut av slike voldelige forhold etter lang tids nedpsyking, kan jeg forstå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle har jo skrevet reine kontaktannonsene jo :huh: jeg som skrev høy og mørk og that's it :P Men så er jeg ikke singel da, er vel derfor...

Men sånn ellers: Jeg er litt lei av være den eneste i huset som interesserer meg for bil og fotball... Der kunne gubben skjerpa seg! Alt han tenker er dataspill <_< Liker data jeg og, men ikke spill, mer praktiske ting som photoshop og sånt...

Ellers må en gutt/mann (inkludert min egen) godta at jeg ønsker meg maaange hunder (tar en og en nå, så venner han seg nok til det) stort hus og absolutt flere barn :P Og, ja, dette skal jeg klare (har da overtalelsesevnen i behold, samt noen triks på lager)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm..

Han må selvsagt være høyere enn meg (da det ikke skal være så vanskelig :P ).

Liker som oftest mørkhårede gutter, men det finnes jo unntak :huh: Og den "tøffe" typen som ikke hyler under skrekkfilmer og ved synet av en mus. Men heller ikke typen som spiller tøff ved å gå rundt og skryte og gjøre narr av andre (de har vi mange av, spesielt her... :rolleyes: ). Og gutter som liker å skille seg ut, og har humor. Ikke bare en som sitter i telefonen og snakker seriøst pjatt hele tiden og ikke tar en spøk. Han må selvsagt være hyggelig, og ikke se ned på andre. Han må like hunder selvsagt. Være utadvendt. Han må ikke være altfor klengete, da går jeg lei. Han må også være sjarmerende på sin måte, men fortsatt tøff og stilig. Karakterer, økonomi, om han røyker eller snuser gir jeg blaffen i :P

Ehm, sikkert mye mer også. Men det er dette jeg kommer på i farta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Altså: Jeg eeelsker gutter!

Når jeg elsker noen, så gjør jeg det av heele mitt hjerte :huh:

-Må være høyere enn meg

- Må like å trene

- må like hunder

Osv osv :P

++han bøøør være blond/brun :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Sjekker om det lukter tiss hvor? Nei. Får det veldig godt med meg om han tisser inne, så trenger ikke å leite eller lukte. Det er en stor dam der hvis han har tisset 😂 Har gått over til å gi han tørt for til siste måltid, også har jeg faktisk vært litt "streng" og ikke luftet han på natten med mindre han virkelig gir tegn på at han må. Han har våknet 2 ganger denne uken, og ikke gitt tegn på at han virkelig må ut, bare sånn "kan vi stå opp nå, jeg er ferdig uthvilt" aktig greie. I dag virket det som han ville sove videre når klokken ringte 7, selv om han forsøkte å vekke meg i 4-tiden, så jeg tror absolutt han klarer å holde seg. 
    • PS: er det andre enn meg som går rundt å sjekker om det lukter tiss hele tiden???
    • Min har holdt seg stabil frem til nå.  Jeg har begynt å sove oppe, den sover nede i bingen. Tydligvis så sover jeg tungt, for idag etter 7 timer var hele buret og valpen fullt av tiss. Dette har ikke skjedd før... så hektisk morgen..  Lurer litt på hva jeg skal gjøre nå. Prøve igjen og se om det var et uhell, eller bare sove 6 timer så ut...
    • Ikke lett å få til disse oppstillingsbildene av valp 😂 Men tenker jeg skal forsøke å få til 1 bilde i måneden.    Tempo 4 måneder gammel.  12 kg og 42 cm høy. 
    • Jeg ønsker at prisene på valpene sank betraktelig. Både på blandinger og rasehunder. Grunnen til det er at når man nå tjener så utrolig godt på hvert valpekull, så er jeg redd det bli mer rovdrift på tispene. Og mer useriøs oppdrett. Jeg vet om flere som sper på pensjonen ved å avle kull etter kull, år etter år (på flere tisper, men likevel). Han ene får opp til ca 50 valper pr. år, og sånn har han holdt på i mange mange år. Blir penger av det gitt... 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...