Jump to content
Hundesonen.no
  • Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Nye innlegg

• Syk på 14 dagen, men feberfri:) Jeg har fått henta posten, nå blir det å kikke etter julegaver på nett. Trolig blir det ikke julefeiring i år, med familien pga Covid, så må finne julegaver nå.
    • Fôrer med Purenatural Grain Free Lamb når vi er i Norge, enkelt og greit fordi jeg av etiske grunner helst vil fôre på lam, og dette var det fôret jeg fant som jeg syntes hadde den beste sammensetningen av ingredienser og næringsinnhold. Det er greit i pris og det virker som hun liker det, det eneste jeg er litt usikker på er at jeg syntes hun fikk litt dårlig pels i sommer, men det kan også ha vært naturlig fordi hun røytet, vi får se nå når hun er tilbake på det I Slovakia fôrer vi på Ontario lamb and rice, men det finnes ikke her i landet tror jeg. 
    • Husker veldig godt første gangen vi startet i kl 2. Hvordan ville det gå med løs hund? Junior var ikke en hund som stikker av, men han var så veldig miljø-svak. Det gikk bra noen skilt, men plutselig løp han ut mot dommeren. Og dommeren gjorde som de alltid gjør; snur seg rolig vekk fra han. Han snuste litt på henne, og kom tilbake til meg og alt gikk bra deretter. Det var fint at han fikk en 1. premie, men det var helt fantastisk at han torde å sjekke dommeren, og at det ble så fin opplevelse for en engstelig liten gutt ❤️ Han har aldri brydd seg om dommerne etter dette (og heller aldri stukket av 🙂 )
    • Hååååper på valp ila 2021 om alt går etter planen! ❤️ Men det begynner å bli noen år siden jeg måtte finne frem i fôrjungelen. Foreløpig er planen nok å fortsette slik som gamlehunden med 50/50 tørt og rått. Da V&H/Smak, eventuelt mush, men de to første er lettere å få tak i for meg. Tørrfôr derimot er jeg litt lost på, regner med det har skjedd litt de siste 5-6 årene, Rocky gikk på spesialfôr siste 2 årene pga div helsegreier så har ikke gjort noe research siden det før det. 

Dere som har skrevet her i tråden, og andre for den sak skyld. Hvorfor har dere valgt det fôret dere gir?  
      Endret rapporten til FDA om DCM hos hunder i 2018/2019 på hva dere gir? (Har det i det hele tatt kommet noen konklusjon i den saken enda?) 
    • Ja, dobbelt så dyrt og vi er i slutten av måneden (lommeboken😂). Men ja, jeg er egentlig litt i tvil fordi springeren har opprykket til kl 2. Og det hadde vært gøy å prøvd! Samtidig som vi nok trenger litt trening på å faktisk henge med selv om båndet er av. Jaja, to dager til på å bestemme meg! 
  • Nylig opprettede emner