Jump to content
Hundesonen.no
  • Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Nye innlegg

• En nettbekjent selger denne. Samme som vi har, bare noe eldre, men vi får stadig høre fra fagfolk at det er driftssikre biler, og vi er veldig fornøyde selv. https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=163824762
    • En liten collie kan gå, har du noen erfaring med dem? Broren min er dessverre allergisk mot hund og reagerer veldig kraftig på spanieler, kan omtrent ikke være i samme hus som dem, så det går nok ikke. Andre raser reagerer han lite / ingenting mot.
    • Jeg er ikke så svær selv, men tror håndtering på tur etc skal gå bra gitt at den er trent ( som selvfølgelig er min jobb ). Ønsker meg en mindre hund slik at jeg er i stand til å bære den om det skulle skje noe / den skader seg. Mindre viktige grunner til at jeg ønsker meg en mindre hund er at den får plass i båten (skal klare å stappe en stor labbe i båten forsåvidt, men da er det ikke mye rom for fisking eller for at den kan bevege seg), har ikke bil så blir mye offentlig transport om vi skal steder og at jeg ønsker gjerne å trene en del triks som ikke fungerer med stor hund, i alle fall for meg. F.eks å hoppe opp i armene, på ryggen etc. Rundt 20kg tenker jeg burde gå greit som øvre grense. Hvordan er toller sammenlignet med jaktgolden/labbe? Har inntrykk av at standard labber og golden er litt daffe og tunge i kroppen? Ønsker gjerne et hund som er litt lettere til fots. Kan være jeg bare har møtt slappe og dårlig fysisk trente individer da. Jaktvariantene høres fine ut! Er det fortsatt liten radius på dem? Gitt at man har trent mye innkalling så klart. De har jo jakt i navnet så ser for meg av at de fort forsvinner til skogs om de går løs?    Vannhundene har jeg sett på, men ønsker som nevnt helst ikke raser som må klippes. Om noen kan fortelle litt mer om dem allikevel så hadde det vært flott  
    • Og jeg vil fortsatt se en hund som går fri ved fot, 😍
    • 😂   Jeg vil se en hund som går fri ved fot 😁
  • Nylig opprettede emner