Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Hei alle! 

Vi har ikke erfaring med hund på kortison da dette er første gangen har går på dette (Prednisolon alternova 20 mg). Han får kortison fordi han ble ekstremt akutt dårlig for et par uker siden, vi er på siste dager med nedtrapping nå (6 dager med 1/4 tablett). Merker at han er ekstremt sulten og tørst og maser etter vann og mat så og si HELE tiden. Han kan bruke hele dagen på å sitte ved matskåla og mase. Er det vanlig at de blir så sultne og tørste av kortison? Han drikker så voldsomt at vannet gjerne opp igjen etterpå. Han tisser også mer enn normalt og klarer ikke holde seg særlig lenge, så vi må ut relativt ofte. Han er veldig frisk og rask ellers, går turer som vanlig og ser ut til å ha det bra. Han er en 12 år gammel welsh springer spaniel. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter hva jeg har skjønt er det relativt vanlig. Min ble utsulta og tørstet nesten ihjel mente hun, såppas at vi måtte ut flere ganger om natta for å tisse. Roa seg så fort kuren var ferdig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Just now, Mirapusen said:

Etter hva jeg har skjønt er det relativt vanlig. Min ble utsulta og tørstet nesten ihjel mente hun, såppas at vi måtte ut flere ganger om natta for å tisse. Roa seg så fort kuren var ferdig.

Okei godt å høre, da er han nok tilbake til seg selv når kuren er ferdig :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive