Gå til innhold
Hundesonen.no

Treff

K9Rex

Recommended Posts

Skrevet

Det er meldt opplett på dagtid i morgen og fredag så jeg kommer nok til å befinne meg i sørmarka begge disse dagene rundt 14.

Hej! Får se om vi hinner titta förbi Sörmarka idag kanske!

Skrevet

Det var ikke så mange ute i marka i dag, så vi tenkte å ta en liten fjelltur i morgen i stedet.

Okej! Då får ni ha en god tur! :rolleyes2:

Skrevet

Tenkte oss en tur til sørmarka nå etter frokost, noen andre som skal? Blir buss for min del, så er der nok ikke før om et par timer ca. + at jeg ikke er særlig kjent, så kommer nok til å vimse meg bort et par ganger innen vi finner frem til der vi var sist...:lol:

Skrevet

Jeg er i Ølen da... :P Meeen vi skulle ha gått litt spor snart Andregson! :P:)

Noen andre som er med? Tenker ifra litt tidlig på dagen (helg) så slipper vi den "verste rushen"... :P

Skrevet

Jeg hadde syns det hadde vært dritkult å prøve. Fikk svar fra redningshundfolkene også nå, så greit å trene bikkja i noe som faktisk kan være nyttig. Som spor. Hvor pleier dere å være da?

Skrevet

Hva med spor - imorgen? CA 10:00/11.00? :ahappy::heart:

Andrè : jeg vet jo du er med om du ikke er å plasker i bølgene eller er ute på bortoverski noen sted :lol: Og Kitano - er dere med? :cheer:

Skrevet

Skal sjekke om jeg har bil. Hvor er det hen?

Vi kan møtes ved der vi traff hverandre sist hvor "hundesleppet" var, ved den åpne sletta? Sender deg nr på PM.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...