Gå til innhold
Hundesonen.no

De som sitter oppe ennå

Guest Vicky

Recommended Posts

Guest Vicky

Hvorfor sitter dere andre oppe? :) skal dere ikke legge dere?

Jeg sitter oppe,for det gikk tom for vamrtvann i dusjen, så jeg venter på varmt vann så jeg kan skylde ut sjampoen i håret.... hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter oppe ganske enkelt fordi jeg ikke får sove mer. Sovnet av i halv syv tia etter en lang dag med eksamen, å våknet i halv ellevetiden (ca) å er ikke det spor trøtt. Har forelesningsfri så det gjør ikke noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Vicky

Heldige dere som kan sitte oppe nå uten å få konsekvenser imorgen tidlig . skal opp klokka 9... æsj... men blir en bra dag imorra, så gruer meg ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Vicky

huff... jaja, godt vi ikke er alene om det da. Selv om jeg ikke unner andre å ikke få sove.... Vel vel, jeg får prøve å tvinge meg i seng.

Sov godt alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff jeg har problemer med å få sove om natten.

Skjønner ikke helt hva som er galt for tiden.

I går så såg jeg ting i sidesynet hele tiden. Som f.eks jeg kunne banne på at jeg så en katt løpe opp trappen selv om katten min sov i senga mi på rommet. Og jeg syntes at jeg så folk som gikk forbi meg når jeg sto på badet osv.

SÅ har det vært så ufattelig varmt på rommet mitt de siste par dagene, jeg liker når det er varmt på rommet, men nå fikk jeg ikke sove pga det var FOR varmt. Pito fikk heller ikke sove. Lusket rundt i huset og fant liksom ikke roen.

Hva skjer egentlig??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er alltid våken på den tida av døgnet, men fikk ikke lov å sitte på nett i natt. Jeg er egentlig som regel ute på den tida av døgnet.

Ute? på natta? tusler du rundt på tur med hunden da eller?

Ser ikke poenget med å være ute om natta på hverdager, er vel ikke noe å gjøre da, spess nå i kulda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...