Gå til innhold
Hundesonen.no

www.MrsPowers.moo.no

Artemis

Recommended Posts

Skrevet

Her er hjemmesiden min: www.MrsPowers.moo.no

Det er info om dyrene mine og meg selv, og en hel del bilder.

Det er foreløpig ikke så mye info om hunden min da, men flere bilder er på vei :huh:

Ta gjerne en titt og skriv i gjesteboken :mellow:

Skrevet

Nå har jeg oppdatert hjemmesiden min og i fotoalbumet finnes nå et "underalbum" med bilder bare av Timon :( Så ta gjerne en titt på gutten min :rolleyes:

• 1 month later...
Skrevet

Ny hund ankom for noen uker siden og i den anledning trengte hjemmesiden litt opppussing. Masse bilder av herligheten i fotoalbumet og ellers oppdateringer med ny layout ;) Ta gjerne en titt! ;)

Skrevet

Sida hadde behagelige farger men du hadde bort over scroll da noe som var litt irri. Pga at jeg måtte rulle fram og tilbake for å se bildene på begge sidene. du kan jo kanskje gjøre sida litt smalere ? Fine bilder da ;) Masse fine dyr har du hverfall ;)

Skrevet

Sida hadde behagelige farger men du hadde bort over scroll da noe som var litt irri. Pga at jeg måtte rulle fram og tilbake for å se bildene på begge sidene. du kan jo kanskje gjøre sida litt smalere ? Fine bilder da ;) Masse fine dyr har du hverfall ;)

Takker ;)

Æsj altså. Er det bare jeg som bred skjerm? ;) Får ta å se på det...

• 1 month later...
Skrevet

Legger stadig inn nye bilder på hjemmesiden min! Har fikset på en del ting og forhåpentligvis er det ikke så bred scroll lengre :icon_redface: Om noen vil at jeg skal linke dem er det bare å skrive det i gjesteboken så skal jeg fikse det!

• 2 weeks later...
Skrevet

Jadda, da har jeg fått ny knallgrønn layout! :P Holder på å legge ut bilder fra helgen i fotoalbumet, er bare å ta en titt! ;)

• 2 weeks later...
Skrevet

Har oppdatert litt mer jeg, ny kanin, en side med litt om irsk setteren ++

Ta gjerne en titt ;)

Vil gjerne ha tips til forbedringer, men jeg er ingen hjemmesidemester, så ha tålmodighet ;) Vil dere at jeg skal linke dere, ja så si fra! ;)

Guest Christine
Skrevet

Utrolig flott side du har altså :P

Ryddig og interessant stoff og lese på :P

• 2 weeks later...
Skrevet

Prøver nok en gang å skrive et svar til deg (serveren har det med å henge seg opp akkurat her :()

Fin side, litt vel grønn for mine øyne, men det er nå så ;)

Hadde vært flott om du fikk midtsentrert siden din, nå ligger den inn mot venstre.

- Tøft med hunden din som stikker inne i selve siden, virker som du kan en del om du får til dette da :D

- bildet på toppen, hvor du har klippet ut Puffi når han står på en klippe er litt mørkt på venstre side, om du får lysnet det, blir det kanskje penere?

Bare noen tips fra meg, fortsett og stå på med hjemmesidelagingen, synes du er flink jeg!

(Edit; det gikk!)

• 4 weeks later...
Skrevet

Prøver nok en gang å skrive et svar til deg (serveren har det med å henge seg opp akkurat her :P)

Fin side, litt vel grønn for mine øyne, men det er nå så :P

Hadde vært flott om du fikk midtsentrert siden din, nå ligger den inn mot venstre.

- Tøft med hunden din som stikker inne i selve siden, virker som du kan en del om du får til dette da :lol:

- bildet på toppen, hvor du har klippet ut Puffi når han står på en klippe er litt mørkt på venstre side, om du får lysnet det, blir det kanskje penere?

Bare noen tips fra meg, fortsett og stå på med hjemmesidelagingen, synes du er flink jeg!

(Edit; det gikk!)

Takk for kritikken :P Hjemmesidelaging er ikke akkurat mitt hovedfelt, men prøver da så godt jeg kan :P Har planer om å bytte layout snart, og da forsvinner grønnfargen sammen med det mørke bildet :P

Har dessuten oppdatert litt småting nå, og om noen vil ha linken sin på siden min så er det bare å gi beskjed!

Skrevet

Takk for kritikken :P Hjemmesidelaging er ikke akkurat mitt hovedfelt, men prøver da så godt jeg kan :P Har planer om å bytte layout snart, og da forsvinner grønnfargen sammen med det mørke bildet :P

Har dessuten oppdatert litt småting nå, og om noen vil ha linken sin på siden min så er det bare å gi beskjed!

Det høres spennende ut :lol:

Masse lykke til videre!

Guest Just me!!
Skrevet

Så fin side, mye bedre enn jeg hadde klart! Hunden din er herlig :lol:

Skrevet

Du liker sånne farger ja :) Syns den ble fin jeg da, men der hvor det står linker så ser jeg bare halve skrifta.... Også der hvor du har skjært ut hundene kunne du kanskje prøvd og fått finere kanter:)

Skrevet

Du liker sånne farger ja :) Syns den ble fin jeg da, men der hvor det står linker så ser jeg bare halve skrifta.... Også der hvor du har skjært ut hundene kunne du kanskje prøvd og fått finere kanter:)

Hysj hysj! :D Det skal du liksom ikke legge merke til, hehe.

Ser all skriften ved linkene jeg, noen andre som ikke ser det?

Skrevet

Der kom jeg inn :D

Knallrosafarge, men jeg synes dette ble penere enn den grønne du hadde :D

Dersom du får midtstillt siden blir det ennda bedre!

• 5 months later...
Skrevet

Siden er oppdatert! Med blogg til og med! Ikke det at det står så mye spennende der da, hehe.

Ta en titt og gi gjerne tilbakemelding! ;)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det er veldig individuelt. Jeg har aldri hatt noe problem med hundene og sjelden kattene, men tok til oss en voksen omplasseringskatt som gikk etter hundene og angrep dem, han ble levert tilbake. Har tatt til meg både kattunger og voksene katter, men aldri prøvd med "ikke kattevante" voksene hunder. Har hatt Sheltie (gjeterhund) og aldri hatt noe problem, men har du hund med høyere gjeterinstinkter kan det bli problemer.  Noen ganger går det sånn også. Passhund (Jämthund) og ny ungkatt.  
    • Generelt sett, ja. Gjeterinstinktet er et "subsett" av jaktinstinkt. Det betyr ikke at det ikke kan gå, mange gjeterhunder lever jo for eksempel på gårder sammen med katter. Men å leve inne i samme hus blir fort noe annet igjen. Du kan jo snakke med oppdretter om hvordan foreldre og søsken evt. går med katt, og du vet kanskje selv hvordan hundene dine reagerer på katter og andre smådyr på tur? Selv om det er noe litt annet så gir det en indikasjon på hvor sterkt jaktinstinktet er.
    • Har gjetere høyt jaktinstinkt? Jeg har gjeterhunder.
    • Det kommer an på hunden og katten, gemyttene deres, og hvem som kom først i hus. Hunder med høyt jaktinstinkt (gjetere, mynder, terriere mm.) går generelt dårligere med katter fordi de trigges lettere til å jage dem. Vi hadde to katter da vi fikk hund, og det gikk aldri bra. Vi endte med å omplassere kattene. De var dog voksne omplasseringskatter som ikke var spesielt trygge i utgangspunktet, og vi kunne ingenting om hundetrening og fikk en rase med mye jaktinstinkt.  En voksen og trygg katt og en valp med mindre jaktinstinkt har større sjanse for at det går bra, eller en kattunge sammen med en voksen hund som ikke har vist mye interesse for å jage katter. De fleste kan trenes og tilvennes med litt kunnskap, men ikke alle. 
    • Blir det bare kaos om man har katter og hunder sammen i samme hus?  Hva slags erfaring har dere med det?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...