Anne Skrevet 3. Mars 2006 Rapporter Skrevet 3. Mars 2006 Påmeldingsskjemaet til Jærutstillingen ligger på Dogweb og siden jeg ikke er direkte medlem så kommer jeg meg ikke inn... Står i annonsen at man ha manuell påmelding på fax eller post, men det hjelper meg lite når jeg ikke har skjemaet <_< Hva skal jeg da gjøre? Edit: Hva menes med dette: Medlemskapet er betalt for inneværende år i (klubb)
Silje Skrevet 4. Mars 2006 Rapporter Skrevet 4. Mars 2006 Kan du ikke bruke det standar NKK påmeldingsskjemaet? Pleier alltid å bruke det jeg, så fremt det ikke er nettpåmelding. Det ligger her. Trykk på manuell påmeldingsskjema. Dette fyller du ut og sender som et vedlegg på en mail til arrangøren.
Anne Skrevet 6. Mars 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Mars 2006 Hva menes med dette: Medlemskapet er betalt for inneværende år i (klubb)
Ricco Skrevet 6. Mars 2006 Rapporter Skrevet 6. Mars 2006 Hva menes med dette: Medlemskapet er betalt for inneværende år i (klubb) der skal du skrive hvilken klubb du har betalt medlemskap til i år.
Anne Skrevet 6. Mars 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Mars 2006 der skal du skrive hvilken klubb du har betalt medlemskap til i år. Norsk Terrier Klubb da altså...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar