Gå til innhold
Hundesonen.no

Da er vi inne fra turen vår!

Guest Christine
 Share

Recommended Posts

Guest Christine

Da har vi kommet vell inn fra kveldstreningen..(pjuh!)

Gikk ut døra, og til min store forskrekkelse var ikke gatelysene på. Hvordan trene uten lys? Hele omerådet er jo mørkbelagt om kvelden :)

Frika helt ut, lot Milo tisse, så løp vi inn igjen. Satte meg i sofaen, for å slappe av, men fikk utrolig dårlig samvittighet når Milo sto der å så trist ut. :) Tok på meg dressen igjen og gikk ut.

Da jeg endelig sto på gata smilte jeg. "Yeah...Dette er jo ikke skummelt. Med en vakthund som passer på meg, så blir jeg vell ikke drept i kveld da!" tenkte jeg selvsikkert. Ting gikk bare værre når jeg Milo minte meg på at "'Joda mamma, jeg har fnatt selv. Jeg er mørkredd. Kan'ke du passe på meg da?" B)

Ble skikkelig nervøs for hver lyd og ting som beveget seg vi hørte og så.. Både jeg og Milo gikk og så oss rundt og rundt. Gikk heldivis med et flexi bånd med innebygd lommelykt(hvis ikke så hadde jeg tørna!)

Gikk til Victoria, og sto på hennes trapp og snakket med hun. Gjett hvem som så en mann som løp igjennom skogen da? Joda..Selvfølgelig nervesammenbrudd trollene! *grr* :rolleyes:

Gikk/små løp hjemover, da jeg så en bil. "Kjære gud, la det ikke være mannen som knivstikker folk!" tenkte jeg mens jeg sto klar til å springe inn rømningsveien. Ble veldig flau når jeg oppdaget av den såkalte rømningsveien var garagen til bilen :) :blush:

Jeg kom meg vell hjem, og når jeg satte meg på MSN, så fant jeg ut at HELE lade er mørklagt...

"HaH...Tenk om det finnes noen pyser som får nervesammenbrudd av å gå ut i mørket da? HaHa!"

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider