Gå til innhold
Hundesonen.no

Endelig snø

Rabalder

Recommended Posts

Både jeg og Balder er skikkelig glade for snøen som har kommet :(

Snøbilder

Som dere ser er Balder helt i hundre og hopper og spretter som bare det :P Tok av han halsbåndet for å ta bilder og gjett hvem som kom styrtende og stjal det? Fant ut at siden halsbåndet er kjekkere enn annen leke så bruker jeg bare det fra nå av :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempetøffe bilder! Jeg blir også så fasinert av de knallblå øynene hans... jeg har knapt sett maken :D Stilig! Likte veldig godt det høye svevet hans!

OT: hvordan lager du den der linken med "snøbilder" - er det en eller annen kode du bruker da? Når jeg legger ut album blir det med http:// ................og hele greia :icon_redface: er ikke verdensmester på slikt ser du..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :icon_redface:

Kjempetøffe bilder! Jeg blir også så fasinert av de knallblå øynene hans... jeg har knapt sett maken :P Stilig! Likte veldig godt det høye svevet hans!

OT: hvordan lager du den der linken med "snøbilder" - er det en eller annen kode du bruker da? Når jeg legger ut album blir det med http:// ................og hele greia :D er ikke verdensmester på slikt ser du..

Er ikke så flink til å forklare men skal prøve :P

Rett under skriftstørrelse er det en en jordklode(sett inn lenke), trykk på den og lim inn adressen til linken i ruten som kommer opp, så skriver du inn ordet f.eks "snøbilder" i neste rute og trykker ok. Hehe håper du forstår forklaringen min :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så flink til å forklare men skal prøve :icon_redface:

Rett under skriftstørrelse er det en en jordklode(sett inn lenke), trykk på den og lim inn adressen til linken i ruten som kommer opp, så skriver du inn ordet f.eks "snøbilder" i neste rute og trykker ok. Hehe håper du forstår forklaringen min :D

Takk skal du ha - jeg fikk det til! B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...