Gå til innhold
Hundesonen.no

2 spørsmål..

~Marlene~

Recommended Posts

mira får være med på sparketur hun har egen sele å både mira sita og vega elsker å springe . er det noe galt i det? noen synspunkter? hun er meget sterk i beina å klarer de utroligste ting!

(før satte miraq i kurven, hun likte ikke det å bare peep å pep)

å så et til..jeg slapp mira idag løs med 3 andre hunder. vega og sita og laika..dt gikk helt fint til laika plutselig ble overivirg å rendte mira ned..hun trilla rundt som en ball å peip..noen ganger piper hun når hun ikke blir troffet en gang, samt at hun glefser etter denne laika..sita kan og være sånn, men ikke så ille som Laika..så nå får ikke mira leke med store hunder hun ikke er trygg med, er det riktig gjort? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg forstod deg riktig er Mira med når du sparker, og løper ved siden av? Helt fint det, men husk at hun er en valp, og at valper ikke sier fra når de er slitne. Så begrens tiden og ta det litt med ro!

Høres riktig ut det, at hun ikke får leke med andre hunder enn de hun, eller for den saks skyld- du, er trygge på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg forstod deg riktig er Mira med når du sparker, og løper ved siden av? Helt fint det, men husk at hun er en valp, og at valper ikke sier fra når de er slitne. Så begrens tiden og ta det litt med ro!

Høres riktig ut det, at hun ikke får leke med andre hunder enn de hun, eller for den saks skyld- du, er trygge på.

takk for svar, ja vi tar det med ro også;) å tar pauser og sånt :P

ja hun stoler mest egentlig bare på hunder som er rolige å snille med henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...