Gå til innhold
Hundesonen.no

Tequila og Lita


Marianne

Recommended Posts

  • Svar 126
  • Created
  • Siste svar
De har bare møtt hverandre når Norma var bebis og Tequila er ikke så glad i bebiser så.. :lol:

Nettopp, derfor funker det kanskje bedre nå :lol: Norma triller nesten rundt av glede når hun treffer mindre hunder, det er viktig å være "stor og tøff" :yes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp, derfor funker det kanskje bedre nå :lol: Norma triller nesten rundt av glede når hun treffer mindre hunder, det er viktig å være "stor og tøff" :lol:

Hehehe vi får se, hun er litt uforutsigbar på hvem hun liker og ikke, så det er litt vanskelig å si :yes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Tequila er pelsterapi hos meg for tiden, og i går ble vi halt med ut på tur. Siden jeg sjelden går noen plass uten kamera så måtte det jo bli bilder.

Marianne hadde sagt at lille Teq er glad i å bade, det må være tidenes understatement.

Hun måtte vente litt med å løpe uti siden vi hadde med en riesen dame, men da Teq endelig fikk fri bane ut i vannet, så det omtrent sånn her ut:

2480833257_59fb936d15.jpg

2480838537_e7df18a327.jpg

2480844141_e0f2e98303.jpg

2480849095_ba5c684e7c.jpg

2481667444_fff63c983d.jpg

2480859185_27850f3d46.jpg

Jeg ble skrekkelig lite poppis da jeg bare henne komme opp igjen av vannet:

2481678160_b0a95bf15a.jpg

Hun prøvde seg som svømmelærer for Marte:

2480869853_5bde8e0776.jpg

2481690288_557fb19fd4.jpg

Men stort sett så svømte hun bare lykkelig rundt:

2480190561_36f8216b9d.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tequila er pelsterapi hos meg for tiden, og i går ble vi halt med ut på tur. Siden jeg sjelden går noen plass uten kamera så måtte det jo bli bilder.

Marianne hadde sagt at lille Teq er glad i å bade, det må være tidenes understatement.

Hun måtte vente litt med å løpe uti siden vi hadde med en riesen dame, men da Teq endelig fikk fri bane ut i vannet, så det omtrent sånn her ut:

2480833257_59fb936d15.jpg

2480838537_e7df18a327.jpg

2480844141_e0f2e98303.jpg

2480849095_ba5c684e7c.jpg

2481667444_fff63c983d.jpg

2480859185_27850f3d46.jpg

Jeg ble skrekkelig lite poppis da jeg bare henne komme opp igjen av vannet:

2481678160_b0a95bf15a.jpg

Hun prøvde seg som svømmelærer for Marte:

2480869853_5bde8e0776.jpg

2481690288_557fb19fd4.jpg

Men stort sett så svømte hun bare lykkelig rundt:

2480190561_36f8216b9d.jpg

så nydelige hunder!

Herlig å se hunder som koser seg i vannet. Da er det liksom sommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefine bilder av søte Teq! Trodde faktisk ikke at hun er en slik badeengel :lol:

Hun er den værste av dem alle! Evt den beste, velg selv :) Hvis ikke hun skal bade så må hun holdes i bånd.. Og det er også den eneste situasjonen jeg ikke har innkalling på henne.. Det sier vel sitt :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er den værste av dem alle! Evt den beste, velg selv :) Hvis ikke hun skal bade så må hun holdes i bånd.. Og det er også den eneste situasjonen jeg ikke har innkalling på henne.. Det sier vel sitt :wub:

Stilig :P Dette er IKKE negativt ment altså, men hun ser litt ut som en sånn fisefin liten dame som ikke kan fordra å bli våt på tottelottene *flir* Derfor var det moro å se disse bildene, hun STORkoser seg jo! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilig :) Dette er IKKE negativt ment altså, men hun ser litt ut som en sånn fisefin liten dame som ikke kan fordra å bli våt på tottelottene *flir* Derfor var det moro å se disse bildene, hun STORkoser seg jo! :P

:P Jeg vet det! Det er sånn hun virker, hun er jo tross alt en blond liten vrengt polvott! Men skinnet kan bedra, og godt er det! :lol:

Hun har faktisk "kurert" mange fra å ikke like små hunder, men Tequila er kul :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Jeg vet det! Det er sånn hun virker, hun er jo tross alt en blond liten vrengt polvott! Men skinnet kan bedra, og godt er det! :P

Hun har faktisk "kurert" mange fra å ikke like små hunder, men Tequila er kul :lol:

Tequila er helt rå :wub: Er Lita like glad i å bade eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tequila er helt rå :wub: Er Lita like glad i å bade eller?

Hun er like tulling etter vann (alle mine hunder har vært det egentlig...) men hun svømmer ikke, om ikke man kaster pinner da, og det gidder ikke jeg.. Vil du bade og svømme så får du gjøre det liksom!

Lita løper rundt i vannkanten og koser seg, plasker og hopper rundt.. Og selvfølgelig brøler på alle som nærmer seg :rolleyes: Det er hennes vann må vite, for ikke snakke om at det koker bittelitt over for henne med alt som er såååå moro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er vel jeg litt inhabil her da, både siden jeg har hatt småhunder og fordi Tequila bare spasserte rett inn i hjertet mitt. Men hun er råkul. Har veldig lite "småhund"nykker. Marianne vil ha det til at hun er blond, jeg er dypt uenig, hun er utspekulert og råsmart, vet nøyaktig hvordan hun skal spille dum nok til å få ting som hun vil. :wub:

Og det er ikke mange hunder man kan kalle inn fra vafler som ligger på bakken altså. Spesielt ikke når det ikke er eiern som roper. Flinkeste lille snuppa det. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: Jeg vet det! Det er sånn hun virker, hun er jo tross alt en blond liten vrengt polvott! Men skinnet kan bedra, og godt er det! :)

Hun har faktisk "kurert" mange fra å ikke like små hunder, men Tequila er kul :wub:

Fine badeengelen :PVi vet jo godt at blonde polvotter slettes ikke er fisefine på det i det hele tatt, bare de får muligheten! Tequila gjør en viktig og god jobb som "myte-avliver" :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er vel jeg litt inhabil her da, både siden jeg har hatt småhunder og fordi Tequila bare spasserte rett inn i hjertet mitt. Men hun er råkul. Har veldig lite "småhund"nykker. Marianne vil ha det til at hun er blond, jeg er dypt uenig, hun er utspekulert og råsmart, vet nøyaktig hvordan hun skal spille dum nok til å få ting som hun vil. :thumbs:

Og det er ikke mange hunder man kan kalle inn fra vafler som ligger på bakken altså. Spesielt ikke når det ikke er eiern som roper. Flinkeste lille snuppa det. :banana:

Tusen takk for fine ord om gullet mitt! Og ja, det er utrolig deilig å ha en hund som man kan kalle inn fra alt! Og skulle jeg være litt treig med å se at hun er på vei mot noe mat, og hun får tatt det så er det bare å be henne om å slippe så gjør hun stort sett det også :icon_clapping: *savne bebisen litt*

Fine badeengelen :yes:Vi vet jo godt at blonde polvotter slettes ikke er fisefine på det i det hele tatt, bare de får muligheten! Tequila gjør en viktig og god jobb som "myte-avliver" :banana:

Jaaa, vi vet det! ;) Søteste polvottene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Uff, kjipt med UVI. Men bra du fikk sove 6 timer sammenhengende, det er jo ganske lenge.  Jeg tror det allerede er blitt en vane for han å våkne i 4-tiden. Han våknet igjen i natt. Lå litt å tygget på sengen og styrte, så sovnet han etterhvert. Og igjen når alarmen går klokken 7, så vil han bare sove videre, så det er virkelig ikke noe stort behov for å tømme seg. Så nå er det bare å få bort den vanen tenker jeg, så får jeg sove natten igjennom 😊
    • Så bra Her har ho begynt å tisse inne, så da var UVI et faktum.. Men men, det skjer ofte med valper.  I natt sov ho i 6 timer sammenhengende, deilig. 
    • Sjekker om det lukter tiss hvor? Nei. Får det veldig godt med meg om han tisser inne, så trenger ikke å leite eller lukte. Det er en stor dam der hvis han har tisset 😂 Har gått over til å gi han tørt for til siste måltid, også har jeg faktisk vært litt "streng" og ikke luftet han på natten med mindre han virkelig gir tegn på at han må. Han har våknet 2 ganger denne uken, og ikke gitt tegn på at han virkelig må ut, bare sånn "kan vi stå opp nå, jeg er ferdig uthvilt" aktig greie. I dag virket det som han ville sove videre når klokken ringte 7, selv om han forsøkte å vekke meg i 4-tiden, så jeg tror absolutt han klarer å holde seg. 
    • PS: er det andre enn meg som går rundt å sjekker om det lukter tiss hele tiden???
    • Min har holdt seg stabil frem til nå.  Jeg har begynt å sove oppe, den sover nede i bingen. Tydligvis så sover jeg tungt, for idag etter 7 timer var hele buret og valpen fullt av tiss. Dette har ikke skjedd før... så hektisk morgen..  Lurer litt på hva jeg skal gjøre nå. Prøve igjen og se om det var et uhell, eller bare sove 6 timer så ut...
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...