Synne Skrevet 21. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2006 Uf føler at ingen vil være med meg for tiden. Her er det som skjedde: Eg ringte til Vilde(beste vennen)og spurte om å være med hun hun sa -nei, er med thea Og ble litt sur og lei meg da, hun var jo beste vennen min da, vi sier ikke nei til det for vi er med en annen da. Neste dag ringte eg til Thea, eg sa -Skal eg være med dere? Thea sa -nei,det blir for mange og for mye krangel! HÆ! Beste vennene mine sier ikke det vel eller gjør de? Synes dere det var teit? Uf er helt alene jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synne Skrevet 21. Februar 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2006 Noen som synes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 21. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2006 Hvor gammel er du? Jeg har ikke akuratt opplevd sånt selv, eller så husker jeg det ikke... Men det høres absolut ikke koslig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synne Skrevet 21. Februar 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2006 11 år de to så kalte vennene mine skal være med verandre i hele dag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 21. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2006 Det er gjerne sånn i den alderen. Det går over Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 21. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2006 Har du ikke andre venner du kan henge rundt meg? Hehe.. 6 år siden jeg var 11 så jeg husker ikke så veldig mye:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synne Skrevet 21. Februar 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2006 Uf uf nei har ingen å være med, har andre venner men de bor så langt vekke..Eneste som eg kan være med her hjemme er kaninene mine nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar