Gå til innhold
Hundesonen.no

mi heimeside

Gjest

Recommended Posts

Skrevet

Hei!

Etter mange slappe veker har eg endeleg oppdatert heimesida mi. Har laga ny layout og fornya stort sett alle sidene, så no skal eg verkeleg prøve å oppdatere oftare. :D

Det eg eigentleg lurte litt på, var kva andre synes om sida, litt meiningar og idear til kva eg kan gjere betre?

Eg har desverre ikkje fått inn nokre treningsbilete endå, men det kjem snart. B)

Legg gjerne att ei helsing i gjesteboka!

Om eg skal linke nokon så er det berre å gje beskjed :)

sheltiebel.net

Guest Christine
Skrevet

Syns du har en fin side jeg :)

Veldig ryddig :D

Link gjerne til meg: www.milo.moo.no

Skrevet

Syns du har en fin side jeg :)

Veldig ryddig ;)

Link gjerne til meg: www.milo.moo.no

Tusen takk :D Setter opp link til deg no ;)

Skrevet

Jeg synes siden din er lekkert :) To ting jeg ville hatt annerledes er at jeg liker bedre sider som er midtstilt i browservinduet, også er jeg ikke veldig begeistret for fotoalbum som åpnes i nytt vindu, men det er bare meg og min sære smak :D Lekker side, linker neste gang jeg oppdaterer!

Skrevet

Jeg synes siden din er lekkert :) To ting jeg ville hatt annerledes er at jeg liker bedre sider som er midtstilt i browservinduet, også er jeg ikke veldig begeistret for fotoalbum som åpnes i nytt vindu, men det er bare meg og min sære smak ;) Lekker side, linker neste gang jeg oppdaterer!

Hei!

Takk skal du ha :D Eg setter opp link til deg no ;)

Har midtstilt layouten og no, er einig med deg! kanskje ha funne ein annan løysning med bildene, men eg kan ikkje ha dei inne i iframen sidan dei ofte er for store..

Skrevet

Kjempe Kjempe kjempe fin side du har! ;)

tusen tusen takk, alltid kjempe kjekt å høyre :):D

Skrevet

Hei!

Takk skal du ha :D Eg setter opp link til deg no :D

Har midtstilt layouten og no, er einig med deg! kanskje ha funne ein annan løysning med bildene, men eg kan ikkje ha dei inne i iframen sidan dei ofte er for store..

Helt enig med deg i det - må finne en bedre løsning for mine bilder også, gitt... Kjøpte til og med et program i dag, men det var visst nytteløst...

Skrevet

Helt enig med deg i det - må finne en bedre løsning for mine bilder også, gitt... Kjøpte til og med et program i dag, men det var visst nytteløst...

Ja, det burde vere fleire muligheter for det ja...

Skrevet

kan jo skrive litt jeg også da :D

hehe, har ikke fått så mye svar på temaet om siden min selv.... *hint hint* :P

Jeg synes siden din er kjempeflott og liker godt designet, litt dumt at den lett blir ødelagt om man har større skjerm en den du har tenkt på når du har laget din side (noe jeg også fikk problemer med når jeg drev å pønsket ut en layout)...

Sliter med å finne løsning på det med bilder jeg også, det er mange måter å gjøre det på, men vanskelig å finne "den rette". :icon_redface:

Kanskje burde du på "forsiden" opplyse om anbefalt størrelse og se siden din i?

Mange flotte bilder av nydelige Bella, jeg fikk ikke mindre lyst på en Shelite nå nei...

Skrevet

Iframen din hopper ut av sporet i min oppløsning - 1280 * 1024. Fikser du det blir den bra i alle oppløsninger!

her også, samme oppløsning, bruker FireFox, å er samme i Explorer... :)

Skrevet

kan jo skrive litt jeg også da :)

hehe, har ikke fått så mye svar på temaet om siden min selv.... *hint hint* :)

Jeg synes siden din er kjempeflott og liker godt designet, litt dumt at den lett blir ødelagt om man har større skjerm en den du har tenkt på når du har laget din side (noe jeg også fikk problemer med når jeg drev å pønsket ut en layout)...

Sliter med å finne løsning på det med bilder jeg også, det er mange måter å gjøre det på, men vanskelig å finne "den rette". :)

Kanskje burde du på "forsiden" opplyse om anbefalt størrelse og se siden din i?

Mange flotte bilder av nydelige Bella, jeg fikk ikke mindre lyst på en Shelite nå nei...

Tusen tusen takk:) Alltid like kjekt å høyre :)

Står faktisk på index'en kva for oppløsning som er best, men skal prøve å finne ein løysning som passar for alle typar.. nokon idear om korleis? :)

Skrevet

Iframen din hopper ut av sporet i min oppløsning - 1280 * 1024. Fikser du det blir den bra i alle oppløsninger!

Ja, sliter med det same, meg er har fått intrykk av at flest brukar 1024*768, difor er den tilpassa slik :)

Nokon idear om korleis eg kan gjere det slik at den passar i alle oppløysningar?

Skrevet

Ja, sliter med det same, meg er har fått intrykk av at flest brukar 1024*768, difor er den tilpassa slik :)

Nokon idear om korleis eg kan gjere det slik at den passar i alle oppløysningar?

Sett siden inn i en tabell, så kommer den seg ikke noe sted :)

Skrevet

Sett siden inn i en tabell, så kommer den seg ikke noe sted :)

Hm.. kanskje eg skal prøve det :), takk!!

• 9 months later...
Skrevet

Julelayout har kommet opp + litt andre oppdateringer rundt om på sida! Hva synes dere om layouten?

Legg gjerne igjen en hilsen i gjesteboka og ta med julegaven som ligger under Web>>Awards/gaver til deg >>julehilsen!

GOD JUL ;)

http://sheltiebel.net

Guest Christine
Skrevet

Kjempe flott side..

Det eneste som jeg vil pirke litt på et skrifta.. Var litt ekkelt å lese den synes jeg...Kan være at det bare er meg, men..

Skrevet

Flott layout ;) Samme som Christine sier, så er skriften litt vanskelig å lese. Jeg ville ikke hatt den "fet". Hvis du tar å fikser på det, blir det mye lettere å lese ;)

Gjesteboken er selvfølgelig signert ;)

God jul :P

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det er veldig individuelt. Jeg har aldri hatt noe problem med hundene og sjelden kattene, men tok til oss en voksen omplasseringskatt som gikk etter hundene og angrep dem, han ble levert tilbake. Har tatt til meg både kattunger og voksene katter, men aldri prøvd med "ikke kattevante" voksene hunder. Har hatt Sheltie (gjeterhund) og aldri hatt noe problem, men har du hund med høyere gjeterinstinkter kan det bli problemer.  Noen ganger går det sånn også. Passhund (Jämthund) og ny ungkatt.  
    • Generelt sett, ja. Gjeterinstinktet er et "subsett" av jaktinstinkt. Det betyr ikke at det ikke kan gå, mange gjeterhunder lever jo for eksempel på gårder sammen med katter. Men å leve inne i samme hus blir fort noe annet igjen. Du kan jo snakke med oppdretter om hvordan foreldre og søsken evt. går med katt, og du vet kanskje selv hvordan hundene dine reagerer på katter og andre smådyr på tur? Selv om det er noe litt annet så gir det en indikasjon på hvor sterkt jaktinstinktet er.
    • Har gjetere høyt jaktinstinkt? Jeg har gjeterhunder.
    • Det kommer an på hunden og katten, gemyttene deres, og hvem som kom først i hus. Hunder med høyt jaktinstinkt (gjetere, mynder, terriere mm.) går generelt dårligere med katter fordi de trigges lettere til å jage dem. Vi hadde to katter da vi fikk hund, og det gikk aldri bra. Vi endte med å omplassere kattene. De var dog voksne omplasseringskatter som ikke var spesielt trygge i utgangspunktet, og vi kunne ingenting om hundetrening og fikk en rase med mye jaktinstinkt.  En voksen og trygg katt og en valp med mindre jaktinstinkt har større sjanse for at det går bra, eller en kattunge sammen med en voksen hund som ikke har vist mye interesse for å jage katter. De fleste kan trenes og tilvennes med litt kunnskap, men ikke alle. 
    • Blir det bare kaos om man har katter og hunder sammen i samme hus?  Hva slags erfaring har dere med det?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...