Gå til innhold
Hundesonen.no

Bilder av Birko-min!

beate

Recommended Posts

Skrevet

Tror du må legge de inn på www.imageshack.us (eller annen side hvor man laster opp bilder) og bruke linken til å få større bilde. Du har sikkert valgt måten ved å bruke, den "vedlegg-saken". Hvor man trykker på browse > legg til dette vedlegget.

Veldig fin hund forresten ;)

Skrevet

Jepp, det er akkurat det jeg har gjort... Hm, spørs om ikke Marianne fikk rett assa, igjen, sukk! Skal se om hun kan "forbarme" seg over en "nybegynner" som er håpløs med å legge ut bilder her! ;);)

Skrevet

Hm, spørs om ikke Marianne fikk rett assa, igjen, sukk! Skal se om hun kan "forbarme" seg over en "nybegynner" som er håpløs med å legge ut bilder her! ;);)

;););) Det er usedvanlig digg å få rett assa!!! ;)

Men har ikke jeg verdens deiligste tantegutt da dere!??!! ;);)

Her er forresten et av bestevennene Tequila og Birko!

DSC00140.jpg

:love2:

Skrevet

Da kommer noen bilder; noen av de samme som isted, bare litt større! ;) (thx Marianne!) ;)

IMG_0480.jpg

IMG_0345.jpg

IMG_0460.jpg

IMG_0455.jpg

Alle de andre bildene ble plutselig for store nå ;) , så jeg får ta de når jeg har litt mer tålmodighet! :rolleyes:

Jeg lover de kommer!!!!!!!!!! ;)

Skrevet

De små bildene du lastet opp fra pcen blir også store når du trykker på dem, kommer bare i et nyy vindu ;)

De ble ikke noe større hos meg ??

Hm, merkelig... jaja, da er de ihvertfall der da! ;)

Skrevet

De blir ikke større hos meg heller..

Men nå har Beate lært å laste opp bildene på "normal" måte så da går det nok strålende...! ;)

Og neeeeei, jeg har aldri lært Beate å gjøre dette før og neeeeei jeg kommer sikkert ikke til å måtte gjøre det igjen....!!! ;);) Hihihihihi

Kjempe flink var du nå vennen!!! ;)

Skrevet

Mmmm han er en sånn kjempe søt BC, jeg digger dem sort og hvite med bless. ;)

Nå begynner Chicka å bli frisk igjen, heldigvis, så nå kan vi snart ta den turen vi snakket om i sommer. ;)

NB. si i fra om han har veldig lyst på massasje, jeg masserer jo nå gratis for å få praksis. (send meg pm om du/han har lyst på)

Skrevet

NB. si i fra om han har veldig lyst på massasje, jeg masserer jo nå gratis for å få praksis. (send meg pm om du/han har lyst på)

Har sakt i fra til henne! ;)

Skrevet

Mmmm han er en sånn kjempe søt BC, jeg digger dem sort og hvite med bless. :P

Nå begynner Chicka å bli frisk igjen, heldigvis, så nå kan vi snart ta den turen vi snakket om i sommer. :P

Jeg tror han ville blitt veldig glad for det, gamle mannen, så plutselig detter det inn en melding!!

Takk for tilbudet! :P

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dette avhenger nok en del av individ, men jeg tenker nå at både puddel og bichon-rasene er gode alternativer. Jeg mistenker at puddel generelt er mindre sære enn bichon, men de har også sine særegenheter. Jeg vil anbefale dere å dra på utstilling eller rasetreff for de ulike rasene og møte ulike individer og oppdrettere og eiere av alternativene, så får dere litt mer følelse med hvordan de er. En del av de små terrierrasene kan også være allergivennlig. De er strihåret og må nappes. Men de kan også være en del striere, ha mye jaktlyst og krever mer aktivitet.
    • Det kan være verdt å prøve ut ulike fôrtyper, men også gi lakseolje som tilskudd. Hvis hunden allerede er sensitiv så kanskje prøve ut sensitiv-fôr fra noen merker? RC er stort og kommersielt, og er nok helt greit fôr. Selv brukte jeg svenske Robur kombinert med Vom de siste årene og var veldig fornøyd med det. Acana og Orijen er populære merker som er ganske bra. 
    • Hei! Jeg har en Engelsk Toy Terrier gutt på litt over 4år. Han mister nesten all pels på vinteren for så å bli litt bedre på sommeren. Har pels på hodet og labber og litt på ryggen. Men han er så å si nakenhund nå. Pratet med ei som hadde samme problemet med sin Dvergpincher. Men så var det ei venninne av hu som passet hunden i en måneds tid. Og hun hadde visst byttet ut fôret og hunden hadde plutselig fått fin pels over hele. Hun husket ikke hvilket fôr det var, men hun trodde det ble solgt på butikken. Jeg bruker Royal Canin Small Dogs. Og det hadde hun og brukt, men hun synes ikke det var et bra fôr... Har en gutt til som har helt fin pels. De spiser de samme tingene. Ingen av de tåler noe med and i, de blir skikkelig dårlige i magen av det. Lurer på om det er noen andre som har hatt samme problem med sin hund og funnet en løsning?  Det skal sies at han er veldig følsom til vaskemiddelet vi bruker når klærne hans vaskes så vi bruker Nautral for det er det mildeste jeg har funnet.
    • Hei! Vi har en hund som begynner å bli en gammel mann og jeg er derfor på leting etter det som skal bli familiens neste familiemedlem etter han blir borte. I den forbindelse trenger jeg deres kloke hoder. Vi er en familie på tre, med et barn på 8 år. På grunn av allergi har vi vurdert det slik at Bichon Havanais og dvergpuddel fremstår som de mest aktuelle rasene.   Vi har en Havanais nå og han er litt spennende eksemplar. Fra han var valp har han vært ganske sær. Han er blant annet veldig lite kosete, ekstremt lite tilpasningsdyktig og har alltid hatt vanskeligheter med å slå seg til ro, så jeg kjenner vel han egentlig ikke igjen når jeg leser typiske rasebeskrivelser (nå fikk jeg dårlig samvittighet, så må legge til at han selvfølgelig er verdens beste hund!). Sønnen min har noen utfordringer blant annet på skolen og han trenger derfor å komme hjem til en bestevenn. Det var i søken på dette jeg kom over puddel, som jeg ser ofte blir brukt som terapihunder. Men når jeg leser rasebeskrivelser virker det som om Havanaise i all hovedsak er fantastiske med barn, mens det for puddler fremstår mer som om de kan være gode med barn. Så jeg lurer på om dere har noen erfaringer med disse rasene, gjerne begge? Vi kommer til å dele ansvaret med min mor som bor i samme hus, så den kommer ikke til å være noe særlig alene. Pelsstell er heller ikke noe problem. Krysser fingrene for at noen kan hjelpe oss i valget:)
    • Da er operasjon utført og alt gikk fint, vi er snart igjennom første døgnet og ho har gjort sitt benødne også slapper mye av i senga si. Ho har ikke spist enda men det kommer med tiden tenker jeg etter narkose og sånt så er jo det veldig normalt så. Godbiter har ho spist men ikke veldig mat interessert enda. Men alt i alt virker det veldig bra med ho ettersom forholdene. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...