Gå til innhold
Hundesonen.no

Trenger du noen å dele leilighet med neste år?

Aya

Recommended Posts

Skrevet

Flytter kanskje hjemover neste år, mot Oslo, for å studere. Men, som dere sikkert har fått med dere, så er det relativt drøye priser selv på små hybler. Så om noen her vurderer å flytte til Osloområdet til sommeren/høsten, og trenger noen å dele leilighet med- send meg en PM eller noe..

=)

Skrevet

jeg skal til stavanger å studere flytter fra hus å samboer kommer til å bli så trist :( men tar jo gizmo med meg da :P

Skrevet

Vet hvordan du har det, jeg flytter fra kjæresten jeg og om det blir Oslo.. :( Men men, that's life (iallefall for oss moderne kvinner)

Skrevet

Joda, og det er fremdeles mulig det.. Men det blir uansett bare for ett år, også vil jeg være nærmere Mamma :( Lei av å bo mange timer borte fra familien nå

Skrevet

Puma er med=) Men om jeg skal til Stavanger, så flytter jeg nok sammen med kjæresten

Skrevet

Kjipt at jeg ikke har et ekstra soverom assa.. :P

Men jeg håper det blir Oslo jeg da...! :P Da skal vi gå masse turer da! :D

Bor du i stavanger?

Skrevet

Nei har ikke det, må vel begynne snart :P har litt lyst å flytte til sandnes da :P Anette med timon bor der..han er bare 3 mnd eldre en Gizmo :D:P

Skrevet

Nei har ikke det, må vel begynne snart :P har litt lyst å flytte til sandnes da :P Anette med timon bor der..han er bare 3 mnd eldre en Gizmo :D:P

Flytte inn me meg og gullfisknerd da :P vi skal leie et hus på orstad (ca 15min me buss fra sandnes) :P

Skrevet

Det er et litt eldre hus men det er i kjempe god stand. leia blir 4500 pluss strøm delt på tre så det blir jo så og si ingenting. Det beste blir nok og ta tåge til stavanger sentrum. Det går forbi rett der som huse er.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...