Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som har prøvd tørrforet til Monster? Erfaringer?


Box Fresh
 Share

Recommended Posts

Valpen på 6 måneder spiste Royal Canin hos oppdretter og vi har i hovedsak fortsatt med det. (Fikk også med en pose Nutrima og fikk prøvepose på N&D som jeg har blandet inn.)

Han har vært litt småspist hele veien, men spiser nå det han skal ha hver dag. Lurer likevel litt på om vi skal bytte for, og jeg synes ingredienslisten til Monster hørtes litt mer fristende ut enn RC. Hører jo mye om kornfritt, men så har jeg også lest at det ikke utelukkende er positivt som eneste for, så blir i tvil. Må også ha et for som ikke koster skjorta, gjerne noe som har tilsvarende pris som RC.

Det er dette foret jeg vurderer: https://www.dyrekassen.no/monster-original-puppy-sm-toerrfr-til-valp-med-kylling-og-kalkun

Har noen erfaringer med det, eller tips til et annet bra for? :) Er ute etter et tørrfôr, og ikke for eksempel VOM, forresten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 months later...
På 11/22/2022 at 8:55 AM, Box Fresh skrev:

Valpen på 6 måneder spiste Royal Canin hos oppdretter og vi har i hovedsak fortsatt med det. (Fikk også med en pose Nutrima og fikk prøvepose på N&D som jeg har blandet inn.)

Han har vært litt småspist hele veien, men spiser nå det han skal ha hver dag. Lurer likevel litt på om vi skal bytte for, og jeg synes ingredienslisten til Monster hørtes litt mer fristende ut enn RC. Hører jo mye om kornfritt, men så har jeg også lest at det ikke utelukkende er positivt som eneste for, så blir i tvil. Må også ha et for som ikke koster skjorta, gjerne noe som har tilsvarende pris som RC.

Det er dette foret jeg vurderer: https://www.dyrekassen.no/monster-original-puppy-sm-toerrfr-til-valp-med-kylling-og-kalkun

Har noen erfaringer med det, eller tips til et annet bra for? :) Er ute etter et tørrfôr, og ikke for eksempel VOM, forresten. 

Jeg bruker Monster Dynamite (chicken/turkey) og er super fornøyd. Selv har jeg ei frøken som så og si har vært kresen/spise nekt på annet tørrfôr, endelig fant jeg et tørrfôr merke og smak som tispa mi faktisk spiser hver dag (noen ganger annen hver dag). Ikke alltid hun spiser alt hun skal ha, men spiser tørrfôr. 
Har prøvd det meste. Annen tørrfôr, forskjellig smak på tørrfôr, tørrfôr blanda med vann, appetitt vekker eller blod pulver med vann på tørrfor, vom og hundemat, råfor fra smaak + våtfor men ei som har dager hun ikke vil ha råfor i det hele tatt og våtfor nekter hun å spise.
Jeg vil anbefale Monster dynamite 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...