Gå til innhold
Hundesonen.no

Endelig skal Lotta på kurs!

Lizzie

Recommended Posts

Har hatt litt dårlig samvittighet for at vi ikke har kommet oss på kurs før, men selv om jeg bor i en relativt stor by har det ikke klaffet før nå.

Vi har trent mye kontakt og hun går (relativt) fint i bånd når det bare er oss... Når det dukker opp andre hunder eller mennesker derimot; vel...... ikke så bra da. Det skal bli deilig å trene sammen med andre og med masse forstyrrelser og distraksjoner! Gleder meg veldig og håper hun kan bli en passeringsvennlig hund! Bortsett fra dette er hun jo selvsagt perfekt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt litt dårlig samvittighet for at vi ikke har kommet oss på kurs før, men selv om jeg bor i en relativt stor by har det ikke klaffet før nå.

Vi har trent mye kontakt og hun går (relativt) fint i bånd når det bare er oss... Når det dukker opp andre hunder eller mennesker derimot; vel...... ikke så bra da. Det skal bli deilig å trene sammen med andre og med masse forstyrrelser og distraksjoner! Gleder meg veldig og håper hun kan bli en passeringsvennlig hund! Bortsett fra dette er hun jo selvsagt perfekt ;)

Så moro! Håper dere får det fint på kurs!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri vært på kurs før så jeg gleder meg veldig! Må si at jeg er spent på om jeg får kontakt med "frøken hypersosial" da........

Er det vanlig at hundene blir sluppet løse sammen eller er det kun "snusing med bånd"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...