Gå til innhold
Hundesonen.no

Sonentreff på NKK Bø?

tuppetroll

Recommended Posts

• Svar 90
  • Created
  • Siste svar

Jeg har ikke mulighet til å sitte å vente til helt etter bedømmelsen er ferdig i den store ringen, og sånn regner jeg med at det er flere andre som har det også. Vi kan vel ikke regne med at alle kan på et tidspunkt, men etter gruppebedømmelsen blir litt sent for min del. Hva med tidligere enn 14.00 da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trefftid på lørdag: klokka 13.00 eller 14.00?

Trefftid søndag: klokka 14.00`?

forslag bare...

Aner ikke når jeg skal skvise det inn jeg... Må anhenge meg av venninna mi som jeg sitter på med, og hun skal relativt tidlig tilbake. Regner med sheltiene er ferdig rundt 12.00, og vi reiser nok før 14.00...

Får heller bare vandre langs ringene og se om jeg treffer på noen tror jeg :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, vi kan nok ikke komme om det er i 14-tiden.. Vi skal gå Jh, og det aner vi ikke når begynner. Og OM jeg har tid, vil jeg uansett ikke la sico løpe rundt og leke med masse hunder og slite seg ut, midt i utstillingen og rett før vi skal inn i storeringen liksom..

Men kanskje vi må dele oss inn i enda mindre "grupper" da? De som vil før 14, de som vil i 14-tiden og de som vil etter utstillingen..? Er ikke sikkert det hadde blitt så vellykket uansett, om vi skulle vært så mange hunder samtidig liksom.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...