Gå til innhold
Hundesonen.no

kennel og hundepensjonat.

MarieR

Recommended Posts

hva synns du om og sette hund på pensjonat eller kennel? ungår du det om mulig? og hvilke kriterier setter du til det/de stedene du setter bort hunden din til pass?

jeg synns det er helt greit og sette hund på pensjonat, så lenge den slipper å være der i laang tid. pesnjonatet vi bruker, ligger i budalen, og er absolutt ikke det nermeste pensjonatet for oss. langt er det, og kronglete og komme dit, spesielt på vinteren (nesten 1 mil med oppoverbakke). grunnen til at vi setter ask her, er at jeg har selv jobbet der, og vet at innehaver, rutiner osv er til det beste for ask. det er lite. maks 7 hunder, og det gjør også at innehaver kan ta seg av hundene på en mer personlig måte. kjenner jo også selfølgelig innehaver, og vet at hun kan hund, og legger forholdene til rette for hundene hun har inne.

jeg setter gjerne ask i budalen selv om jeg ikke skal noe spesielt heller, fordi jeg vet at det blir et trivelig avbrekk fra den vanlige hverdagen.

om du vil lese mer om dette pensjonatet: www.budalhundepensjonat.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er helt greit å ha mine på pensjonat. Jeg bruker bare det jeg jobber på selv. For der vet jeg "hvar jeg får". Jeg er veldig redd for hundene mine :icon_redface: Men der vet jeg at de er trygge. Jeg vet at de ikke kan få de bedre enn det de har det der. Jeg kjenner alle folkene som skal passe de, det gjør at jeg er veldig trygg.

Jeg vil si at jeg er veldig kresen på hundepensjonat. Jeg har brukt noen få forskjellige. Den ene gangen var hunden min helt hås når hun kom hjem (hadde ikke stemme). Slik skal det ikke være. Hundene mine skal ha tur, skal ikke være innestengt flere timer til dagen(Skal få gå ut minimum en gang på 2 timer). Hundene skal ha stor og varm plass. Hundepensjonatet skal ligge landlig til (er redd hvis de skal stikke av at de blir påkjørt og slik :lol: ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...