freezingrain Skrevet 6. September 2017 Rapporter Skrevet 6. September 2017 hei! urer på om noen har anbefalinger til storpuddeloppdrett med resultater innen spor/agility/lydighet osv.. Er selv veldig interessert i å ha best mulig utgangspunkt når jeg skal kjøpe hund. Har sett mye i Norge men synes mange oppdrettere er veldig dårlig på å oppdatere hjemmesider og det å finne ny info om oppdrettere synes jeg ikke var så lett. Har sett mye i Sverige også, og har tenkt å ta kontakt med Domestic Dark i Sverige, da nesten alle avlshundene der er premiert i lydighet, spor, og mer. Noen som har erfaringer? Siter
Pringlen Skrevet 6. September 2017 Rapporter Skrevet 6. September 2017 Kennel Stribukken? Hun bruker i hvertfall hundene sine til LP. Siter
freezingrain Skrevet 6. September 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 6. September 2017 Men her er da litt av det jeg snakker om, finner ingen informasjon om puddeloppdrettet på hjemmesidene deres? bare om dachs Siter
Pringlen Skrevet 6. September 2017 Rapporter Skrevet 6. September 2017 50 minutter siden, freezingrain skrev: Men her er da litt av det jeg snakker om, finner ingen informasjon om puddeloppdrettet på hjemmesidene deres? bare om dachs Nei, må nok ta kontakt i så fall. Fordelen med det er at da kan du sikkert også få tips om andre aktuelle oppdrettere. Siter
Guest 2ne Skrevet 6. September 2017 Rapporter Skrevet 6. September 2017 Kennel Ars Nova's Hvis ikke så har jeg hørt skryt av Kennel Domestic i Sverige, uten at jeg har noen personlig erfaring med dem (jeg stoler dog på vedkommende som skrøyt av dem) Siter
Recommended Posts