Anne Skrevet 25. November 2004 Rapporter Skrevet 25. November 2004 Fikk Hundesport i posten idag. Jeg kikket raskt gjennom å fikk meg en liten overraskelse da jeg plutselig fikk se et bilde av Aro På sidene der rase klubbene skriver diverse info, under Norsk Rhodesian Ridgeback Klubb selfølgelig
Heidi Skrevet 25. November 2004 Rapporter Skrevet 25. November 2004 Så moro :mrgreen: Hvordan kan det være han var med i bladet?
Kathrine Skrevet 25. November 2004 Rapporter Skrevet 25. November 2004 så stilig da.. =D> måtte frem med bladet å slå opp eg nå.. fint bilde
Anne Skrevet 26. November 2004 Forfatter Rapporter Skrevet 26. November 2004 Jeg har sendt inn noen bilder til Norsk Rhodesian Ridgeback Klubb, de ønsket bilde av hundene våre som det kunne bruke på nettsiden o.l. Så havna det ene av Aro i Hundesport :mrgreen:
Lazita Skrevet 26. November 2004 Rapporter Skrevet 26. November 2004 så kult da. Banana jeg har sendt inn bilde til BA sin side og det har lagt fremme sånn at folk kan se det på forsiden i to dager nå på ba.no det kommer vell snart et nytt bilde slik at mitt kommer bak i rekkefølgen regner jeg med. bildet kan sees på leserenes bilder på ba sin hjemeside. www.ba.no
Cavalier&Collie Skrevet 21. Januar 2005 Rapporter Skrevet 21. Januar 2005 Kult, vi har Hundesprt vi òg, sammen med et annet lite blad: Cavalieren (Cavalier King Charles Spaniel)
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar