jaktlykke Skrevet 28. April 2017 Rapporter Share Skrevet 28. April 2017 Hei, jeg skal stille Storm i Finland i sommer hadde jeg tenkt. På påmeldingssiden står det: To enter in championclass a championship certificate is needed Holder det å legge ved pedigree som jeg printer ut fra Dog Web? Der står titlene hans? Han har stilt i Finland før men da som junior. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 28. April 2017 Rapporter Share Skrevet 28. April 2017 Om jeg ikke husker feil så la jeg ved det i mail til showlink, altså det som ligger på DW. Så printet jeg ut det og tok kopi av diplomet og hadde med meg i papirformat, fordi det sto det måtte forevises. Trengte aldri å vise det frem da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 2. Mai 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2017 Da fikk jeg svar fra Showlink - de trengte ingen bekreftelse så lenge de kunne finne dokumentasjon i NKK`s database selv 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts