Lottemor Skrevet 12. Januar 2017 Rapporter Skrevet 12. Januar 2017 Til dere som lærer hunden deres forskjell på høyre og venstre, hvordan lærer dere det inn? Siter
connie_canine Skrevet 3. Mars 2017 Rapporter Skrevet 3. Mars 2017 Har lært hunden min å snurre mot høyre og venstre på kommando. Brukte lokking stort sett. Skulle egentlig bare bruke det å snurre rundt som oppvarming til agilitytrening, men tok det litt videre så nå er det blitt et gøy triks også. ? 1 Siter
ElinJ Skrevet 24. April 2017 Rapporter Skrevet 24. April 2017 På 12.1.2017 at 9:48 PM, Lottemor skrev: Til dere som lærer hunden deres forskjell på høyre og venstre, hvordan lærer dere det inn? Jeg begynte også med å lære hunden å snurre rundt seg selv, til høyre og til venstre. Så brukte jeg ett hinder og sendte henne over med kommando for høyre eller venstre. Senere har jeg tatt det videre til en rett tunell og så til andre hinder. 1 Siter
Recommended Posts