Gå til innhold
Hundesonen.no

Felthinder, ag

Frisbee

Recommended Posts

Hadde jo utvilsomt blitt sjarmøretappen da, hvis han hadde rullet rundt på hvert felt :) *ser det for seg*

Stilige bilder - hvor gammel er han nå?

Han ble 10 mndr den 15. januar.

Du har virkelig noe å glede deg til! Tror det blir god underholdning når jeg skal starte med han ja! Thihi...

Men morsom er han. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ble 10 mndr den 15. januar.

Du har virkelig noe å glede deg til! Tror det blir god underholdning når jeg skal starte med han ja! Thihi...

Men morsom er han. :)

Gleder meg jeg, så blir det ikke bare oss som får latter på sidelinjen - Minnie hadde noen sjarmerende utstikkere i Arendal, som jeg har på video på dataen.. Eller - de var hvertfall sjarmerende for de som stod på utsiden av ringen ;)

Når planlegger du å starte med ham?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg jeg, så blir det ikke bare oss som får latter på sidelinjen - Minnie hadde noen sjarmerende utstikkere i Arendal, som jeg har på video på dataen.. Eller - de var hvertfall sjarmerende for de som stod på utsiden av ringen :)

Når planlegger du å starte med ham?

Klubbmesterskapet i september blir nok starten. Men sånn på ordentlig Toten og Omegn i september? Årnes? Høsten hvertfall. Hvis fremskrittene ikke stopper opp da. Han er jo ikke gammel nok til å starte før i 15.september.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...