Gå til innhold
Hundesonen.no

Kjemisk kastrering

eslaaen

Recommended Posts

Du gir faktisk en pille pr 10 kg hver dag...:-)

Wow... og jeg som hater å ta piller selv ;);)

Blir litt redd for å kunne glemme å gi ham det hvis jeg skulle valgt pilleform liksom. Det er greit nok å huske hvis det er en penicilin kur eller ormekur eller noe... men å huske to piller hver jæ--- dag.. Hmmm.. vel, uansett, dette må utforskes hos veterinæren hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Vala!

Har du bestemt deg for å (kjemisk) kastrere hunden din?

Jeg gjorde det jo med Casper, og syntes han virket litt "søvning" eller et eller annet, og håpet derfor at sprøyten så smått hadde begynt å virke (vet'en sa det tok ca to uker). Også var vi hos min søster nå i helgen, hun har da en liten pinscher-frøken - og jada... Casper var rett på den stakkars jenta for å lage barn, stressa og styra verre enn verst... Jiiiihaaaaaaaaa! Så her er det bare å smøre seg med tålmodighet! ;)

Tenker det blir et permanent "kutt i strengen" til sommeren uansett utfall, jeg... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Vala!

Har du bestemt deg for å (kjemisk) kastrere hunden din?

Jeg gjorde det jo med Casper, og syntes han virket litt "søvning" eller et eller annet, og håpet derfor at sprøyten så smått hadde begynt å virke (vet'en sa det tok ca to uker). Også var vi hos min søster nå i helgen, hun har da en liten pinscher-frøken - og jada... Casper var rett på den stakkars jenta for å lage barn, stressa og styra verre enn verst... Jiiiihaaaaaaaaa! Så her er det bare å smøre seg med tålmodighet! ;)

Tenker det blir et permanent "kutt i strengen" til sommeren uansett utfall, jeg... ;)

Er i tenkeboksen vet du ;-)

Jeg sender deg en PM jeg, så tar vi det der!

Tjollahopp!

Vala

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gir hunden min pillene om kvelden, til omtrent samme tid hver dag, før leggetid. Etter noen dager med dette, har jeg ikke lenger sjangs til å glemme det. Min hund får pillene i leverpostei, og når det nærmer seg pilletid går jr ut på kjøkkenet og gir god lyd fra seg hvis ingen ting skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gir hunden min pillene om kvelden, til omtrent samme tid hver dag, før leggetid. Etter noen dager med dette, har jeg ikke lenger sjangs til å glemme det. Min hund får pillene i leverpostei, og når det nærmer seg pilletid går jr ut på kjøkkenet og gir god lyd fra seg hvis ingen ting skjer.

Ja, leverpostei gjør iaf til at det ikke er noe problem å få det inn i hunden. Sofus tar ormekur i leverpostei. Og han svelger begge de to store pillene kjapt (panacur tabletter). P-pillene til katter er jo enormt mye mindre, så det blir vel det minste problemet;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...