Gå til innhold
Hundesonen.no

Tur- og lekekamerater i Larvik?


Naomi Thorsen
 Share

Recommended Posts

Hei!
Finnes det noen i Larviksområdet som kanskje ønsker seg noen å gå tur sammen med? :)
Tiny har nettopp fylt 2 år, han er en veldig zen Rottweiler som går godt overens med alle; fra Chihuahua til Leonberger. Selv er jeg ei jente på 21 som også går godt overens med de fleste, og jeg sier heller ikke nei takk til nye bekjentskaper! :P
Vi kunne også trengt noen å trene litt sammen med, da hovedsakelig passering, men vi sier heller ikke nei til lydighetstrening utover det. Tiny blir nemlig veldig, veldig ivrig når vi møter andre på tur og selv om han ikke er hverken sint eller slem, har han en tendens til å lage veldig mye lyd. Og lillegutt har ikke helt skjønt det at han ikke er søt og pipete lenger, men heller høres ut som om han har tenkt til å spise alle han møter. Han har hatt mye sosialisering og er ikke kranglete eller dominant, men han kan være litt innpåsliten og er veldig nussete av seg. 

Ta gjerne kontakt med meg her, eller på Facebook (Naomi Thorsen), om du kunne tenke deg å bli vår venn :D

omfg.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...