Gå til innhold
Hundesonen.no

LiLi's Verden

LiLi

Recommended Posts

Ja, her er altså LiLi's Verden :)

Selv synes jeg den har blitt en heeel del bedre enn den var i oppstarten (regner med dere som husker det er med meg her) :D Men tar gjerne imot tips til forbedringer. :D

Adressen er forresten http://lili.moo.no men det er jo bare å klikke under her..

Forresten, dere som har linka meg, bytt gjerne banner til et av de nye :D Ligger under linker på siden min. Og dere som ikke har linka meg må gjerne gjøre det hvis dere føler for det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 months later...

Hihi, jeg husker den første siden din, eller i alle fall den første jeg så når jeg begynte her, og den var råsa :P

Denne er ikke "råsa", men du har fortsatt noen av bildene og slikt på den (som den hunden inne på om deg), syns det er koselig jeg da :huh:

Du har en fin og ren side, og selv om du har noen få "bling bling" der (finner ikke andre ord..) så gjør de absolutt ingenting, for så blinkende er de ikke, men fine saker (har adoptert den ene dråpa forresten) :P

Du har mange pene bilder av Lili, hun er en kjempesøt jente altså!

Har ikke noe spesielt å pirke på egentlig, flott side :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Hihi, jeg husker den første siden din, eller i alle fall den første jeg så når jeg begynte her, og den var råsa :P

Denne er ikke "råsa", men du har fortsatt noen av bildene og slikt på den (som den hunden inne på om deg), syns det er koselig jeg da :P

Du har en fin og ren side, og selv om du har noen få "bling bling" der (finner ikke andre ord..) så gjør de absolutt ingenting, for så blinkende er de ikke, men fine saker (har adoptert den ene dråpa forresten) :P

Du har mange pene bilder av Lili, hun er en kjempesøt jente altså!

Har ikke noe spesielt å pirke på egentlig, flott side :P

Hihi :lol: Jo, det husker jeg og gitt :P Den har heldigvis forbedret seg litt fra den gang.

Ja, er noe bling der, men såpass må det nesten være. :P

Takk :P

Takk til deg og Jeampi :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Ja, hvorfor ikke? Bare å møte rasen og se om du liker egenskapene deres ☺️ Det ble plutselig ikke like moro å ta oppstillingsbilde hver måned når han ikke gikk igjennom slike store forandringer 😂 Så det falt litt fra.    Vi har fullført agilitykurset og Tempo var så flink ☺️ Vi gleder oss til å fortsette treningen på nyåret da vi skal på agility handling kurs. Ellers trener vi litt rally lydighet, og der har han også vært flink, gått baner hvor jeg har hatt han løs også med andre hunder på banen. Så flink ☺️  Nå har vi tatt juleferie og ønsker alle en god jul 🎅🎄  
    • Koselig oppdatering og så mange fine bilder 😍
    • Vår er vant til å være alene. I år er vi hjemme.  Blir nok noe med oss, og noe i buret sitt i underetasjen.
    • Noen som har tips til hundefører jakker med lomme bak til barn/junior, eventuelt noen som selger i mindre størrelser enn xs, eller har en kort modell, eller kan skreddersys? Vet Canelana sine jakker kan bestilles på mål, men noen andre? Pinewood sine er fine, men de har selger ingen hundeførerjakker til barn, og deres xs er veldig stor/lang. Trenger ikke være butikker i Norge, hvis noen vet om noen utenlands å, gjerne kommenter lenke😊    
    • Ja, hvis han aldri har lært å være alene på andre tider av døgnet så er det faktisk en ting. En "fordel" med å være ufør og ikke ha med hundene overalt er at de lærer å være alene på helt random tidspunkter.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...