Hampus Skrevet 17. August 2015 Rapporter Share Skrevet 17. August 2015 Min beste venninne skal gifte seg snart, og samboeren min skal kjøre de både før og etter vielsen. Vi har lyst å pynte bilen litt for å gjøre litt ekstra stas på brudeparet, men jeg er usikker på hva og hvordan. Fargene ellers i bryllupet er creme / hvit, rosa, gull og sort. Bilen er sølvgrå, noe som jo gjør at creme vil vises dårlig... Tenker litt på å få laget blomsterdekorasjon på en blomsterbutikk, men hvordan i all verden skal jeg få den fast på panseret? Og så muligens en bred sløyfe i tillegg. Noen som har gode tips å komme med? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 17. August 2015 Rapporter Share Skrevet 17. August 2015 Bred sløyfe med sort i bunnen og gull oppå kanskje og festing av blomster/flagg i grillen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 17. August 2015 Rapporter Share Skrevet 17. August 2015 Man får kjøpt sånne bilbånd til å feste på panseret på en måte F.eks http://www.selskapsshop.no/categories/bryllup-bilpynt Tror jeg veit hvem det er snakk om, det er så koselig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts