Gå til innhold
Hundesonen.no

Leverpostei-forsterker På Tube(!)

Guest Hyper_Bærta

Recommended Posts

Så også at noen her brukte det, så jeg måtte jo bare kjøpe selv :) Har ikke fått prøvd den ut enda da (tenkt å bruke den med innkallinga), men siden Maja elsker leverpostei tror jeg det skal gå ganske greit. Problemet er bare all reinen (får ikke gått så mye løs i skogen nå for tiden..) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så også at noen her brukte det, så jeg måtte jo bare kjøpe selv :) Har ikke fått prøvd den ut enda da (tenkt å bruke den med innkallinga), men siden Maja elsker leverpostei tror jeg det skal gå ganske greit. Problemet er bare all reinen (får ikke gått så mye løs i skogen nå for tiden..) :D

Hehe, ja reinen er et stort problem her også gitt! :) Eller kanskje ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe - kjenner igjen den! Du kan ikke øve på å få den til å ta forsiktig? Jeg fikk pelsen til å gå fra total nedsikling til å ikke være borti ved å gi den pølsebiter fra munnen min. Okay, første to - tre gangene ble det fullstendig klining og jeg måtte vaskes (så dette bør øves på hjemme), men etter kort tid ble Pelsen flinkere og nå er han ikke borti i det hele tatt - han trekker opp leppene og tar biten forsiktig, nesten bare med hjørnetanna for å ikke komme borti. Kan hende det er fordi han har mer vegring mot å være uforsiktig opp mot ansiktet mitt enn mot hendene, men han ble mer forsiktig og "renslig" når han tar biter fra hendene også etter dette.

Mvh

HeliX

Hm... Det hadde vært noe, men hvordan øver du inn det? Hun er utrolig flink til å ta maten forsiktig til vanlig(har trent på å snakke med rooolig stemme til henne og det tok kort tid før jeg kunne legge brødskiven i munnen på henne uten at hun begynte å tygge. Problemet er når vi trener, så blir hun så ivrig og får så mye vann i munnen. Lille grisungen min altså! :) Hun slenger opp munner for å få godbiten og da ender det med at jeg blir _klissen_... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm... Det hadde vært noe, men hvordan øver du inn det? Hun er utrolig flink til å ta maten forsiktig til vanlig(har trent på å snakke med rooolig stemme til henne og det tok kort tid før jeg kunne legge brødskiven i munnen på henne uten at hun begynte å tygge. Problemet er når vi trener, så blir hun så ivrig og får så mye vann i munnen. Lille grisungen min altså! :) Hun slenger opp munner for å få godbiten og da ender det med at jeg blir _klissen_... :rolleyes:

Ja, de blir oppgiret, og det er jo et problem i så måte. Har brukt å venne ham til at han ofte får godbiter fra munnen min, så lærte han seg å ta forsiktig. Dette har hjulpet, også når han er oppgiret, men har ikke noe fasitsvar på dette dessverre - han er ikke 100% på "nett" i alle situasjoner. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...