Lica Skrevet 26. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 26. Juli 2015 Naboen min har en liten blandingshund som går løs på eiendommen. Vi har felles eiendom med åpning på tre steder, ergo så er hunden basically helt løs. Nevnte nabo slipper hunden ut og lar den gå på selvstyr, noe som medfører bjeffende hund som løper rundt i hele nabolaget mens den brøler av full hals. Jeg har flere ganger sett den løpe halsende etter syklister, skoleelever (er en vgs rett i nærheten) og etter biler med henger. Hunden er ikke aggressiv på folk i den grad at den angriper eller biter, men den kan følge etter folk flere meter fra eiendommen, noe som absolutt kan være avskrekkende for mange. Jeg har fått flere klager på min dør fra fremmede mennesker og jeg selv har vært på døra hans ved flere anledninger - uten at han bryr seg. Jeg kjenner begeret er fullt for min del. Jeg er så lei av denne hunden og at naboen lar denne hunden stå og brøle til alle døgnets tider uten å bry seg om andre. Er det noe å gjøre her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 26. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 26. Juli 2015 Ring falcken hver gang du ser den løs, sånn dersom du får tak i den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lica Skrevet 26. Juli 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Juli 2015 Den stikker hver gang den ser meg, så jeg får nok ikke tak i den dessverre.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 26. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 26. Juli 2015 Ring Falck likevel, si det er en løshund som løper etter folk og du får ikke tak i den. Du kan også ringe politiet og informere om problemet, at du og flere har prøvd å snakke med eier uten at det nytter. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 26. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 26. Juli 2015 Ring falcken først og si du har en løshund til sjenanse før du ringer politiet og oppgir problemet, samt at hunden vil bli fanget opp av falcken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lica Skrevet 26. Juli 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Juli 2015 Jeg kan jo prøve det. Takk for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts