Gå til innhold
Hundesonen.no

Y-sele 80 cm rundt ribbeina ønskes kjøpt

Recommended Posts

Guest lijenta
Skrevet

Som over farge er ikke så nøye skal for det meste brukes i sommer så helt ny trenger jeg heller ikke men gjerne rimelig

Guest lijenta
Skrevet

Er også interessert om det er andre seler i passe utgave, dem må være av en san kvalitet at dem tåler trekket til hunden.@Snoffe vil fortsatt at du sjekker

Skrevet

Er også interessert om det er andre seler i passe utgave, dem må være av en san kvalitet at dem tåler trekket til hunden.@Snoffe vil fortsatt at du sjekker

Takk for at du monte meg på det. Skal sjekke nå
Guest lijenta
Skrevet

@lijenta

Jeg har to y-seler, en hurtta sele som er brun og rød og en trixie sele som er rød.

Begge er 80 + rundt ribbeina. Trixie selen har mer å gå på en hurtta selen.

Den trixie selen har vel fleece foring. Det er i tilfelle ikke lurt for den kommer til å bli endel våt. Så blir vel Hurrta sin. han er 79 rundt ribbeina og tror ikke han kommer til å voks noe særlig der

Skrevet

Den trixie selen har vel fleece foring. Det er i tilfelle ikke lurt for den kommer til å bli endel våt. Så blir vel Hurrta sin. han er 79 rundt ribbeina og tror ikke han kommer til å voks noe særlig der

Trixie selen har fleece foring ja. Personlig syntes jeg ikke den ble veldig tung når den ble våt (bergens høst :P )

Begge selene er i hvertall 80 cm rundt, og kan stilles ut litt til som jeg sa. Hvis du vil ha en av dem så sendr du bare en pm til meg :) Så blir vi enig om noe :)