Gå til innhold
Hundesonen.no

Follostevnet - fornøyd med dagen

Frisbee

Recommended Posts

Skrevet

Var på stevne i Follo i dag (agility), og er kjempefornøyd med dagen. Tinka slo til med tre feilfri løp, som jeg følte selv at fløt godt og hadde driv. Det holdt til en seier i hopp klasse to, og en sjette plas i ag klasse tre. Desverre disket laget, men det er jo gøy å få til eget løp likevel. Og da ble jeg happy-flappy, også ble Tinka happy-flappy, og da ble Frisbee som var heiagjeng enda mer happy, så det var en morsom dag, og en trøtt gjeng som reiste hjemover i ettermiddag.

Da er det lisksom verdt det å stå opp kvart over fire og måke snø :D

21januar008.jpg

Sliten supporter på vei hjem:

121januar012.jpg

Skrevet

Så gøy!

Grattis! Opprykksnapp til Klasse 3 hopp?

:D skammer meg litt for å si det, men vi har alle opprykksnappa fra før. Men fordi vi disket så mye i klasse tre i ag i fjor, så har vi holdt oss i klasse 2. Litt mer motiverende å gå i en klasse der man ikke disker hver gang også. Men føler at vi er blitt mere samkjørte igjen nå så, da rykker vi vel opp snart.

Skrevet

Ja, da så :D

Sånt greier jeg aldri å gjøre - rykker alltid opp når jeg har fått nappa :D Minnie og jeg har jo enda til gode å gå et feilfritt løp, blir alltid noe tull!! Men rykket henne opp i klasse 2 for det... Dyktige jenter, dere :D

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...